Que el codi de barres de la targeta de Catsalut es pogués capturar amb la camera del mòbil.
Que el codi de barres de la targeta de Catsalut es pogués capturar amb la camera del mòbil.
S'ha revisat aquesta possibilitat, però malauradament, sent l'autorregistre a idCAT Mòbil una web responsive i no una app no és factible la proposta. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Consorci AOC
-
comentat per Sandra
Posar el número CIP, I que no donés error al validar l’opció correcta. Perquè es una auténtica pérdua de temps.........i una impotência absoluta.
-
comentat per carles pujol galofre
que accepti foto de la meva targeta per comprovar que el numero que poso es correcte
-
comentat per Benito
Que el codigo de barras de CatSalut se pueda capturar con la camara
-
comentat per JORDI GALERA FABREGAT
.
-
comentat per anònim
debe de existir algún identificador de fecha de nacimiento, y parte del codigo de la T
-
comentat per anònim
Al camp d'introducció de la numeració del codi de barres, podeu suggerir l'ús d'una app lectora de codis QR i de barres per descobrir la numeració abans de 'altres maneres de donar-se d'alta'
-
comentat per n
la meva es vella i li faltaven digits. podrieu incloure la informacio sobre aixo y on buscar sollucions (yo havia trucat a 060). m'ho van sollucionar genial.
-
comentat per Hamid raza
08023
-
comentat per anònim
Creo que podría resultar un poco difícil para algunas personas ya que son muchos números (y cuatro letras) y la fuente en la tarjeta es pequeña y muy juntita. Tal vez sería buena idea sólo pedir el primer número, las cuatro letras, y el último número? O algo así...?
-
comentat per Ruben
Un escaner para los que tienen dificultades para leer los numeros, se les a podidl borrar o cualquier otra incidencia.