Actualització
Bon dia,
Tot i haver fet la gestió, no puc fer servir el meu certificat digital per fer tràmits amb el meu Ajuntament, perquè tinc una versió d'OS superior a la que suporta el Certificat.
Això no seria cap problema si jo tingués una versió molt actualitzada. El probrema és que tinc un sistema operatiu de Mac força antic (10.10.5) i tot i així encara no podeu assegurar que funcioni.
Us prego que actualitzeu el sistema per a sistemes operatius superiors a l'OS 10.7, si no, no ens serveix de gaire el sistema digital.
Us adjunto on se'm queda penjat l'ordinador. Després de hores i hores instal·lant, desinstal·lant, buscant programari, etc. hauré de demanar festa per anar presencialment a l'Ajuntament. Un èxit digital.
Gràcies.
Anna

Bona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.