Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
148 resultats trobats
-
Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.
Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
site incompréhensible pour un étranger;
impossible de comprendre ce que vous attendez de moi pour que je sois en règle lors de mon séjour à Barcelone.
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
NO funciona Clave para conectarse, indica que lo intente más tarde cada vez que lo solicito
No funciona, incdica continuamente: Error realitzant la validació. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es el espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El canal de entrada de incidencias de los servicios del Consorci AOC es nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), con el que puede contactar mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Do you make everything so complicated deliberately?
I've been trying to sign up for idCAT movil for half and hour. That's the first step in trying to register myself as looking for work. If I can't even access the registration form, how can I request a cita previa? The feelings of frustration after trying to complete anything of this nature on Catalan government websites are unparalleled.
1 votDear Mr./Mrs.,
The incident entry channel for Consorci AOC services is our User Service Center (CAU), which you can contact through the different channels that you will find indicated on our website.
Thanks and regards,
Consorci AOC
-
Bucle
Hi ha un bucle al intentar entrar el meu espai del AOC. Quan es vol entrar fent servir la clau permanent, et retorna sempre a la pagina previa
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per poder revisar l'error indicat, si us plau, contacta amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU).
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Envieu les notificacions en català, si us plau.
Em sembla inaudit que rebi el correu d'avís de caducitat del meu Icat en castellà, només.
Dic inaudit per no dir-la més gruixuda1 votMoltes gràcies pel vostre suggeriment. El correu que indiqueu s'envia en català o castellà en funció de l'idioma seleccionat en la sol·licitud d'alta de l'idCAT Certificat. Actualment alguns usuaris han comentat que l'han rebut en castellà tot i haver-ho sol·licitat en català i és una incidència que estan revisant els nostres tècnics. Esperem que estigui resolt en la propera intervenció del web idCAT. Disculpeu les molèsties.
Atentament,
Consorci AOC
-
Menys internet i molta més gent preparada presencialment.
Tothom veu que aixó d'internet és problemàtic. Serveix d'ajuda opcional però s'ha d'eliminar que sigui l'obligada i esclava via d'accés a una administració amb respostes del tipus "no respongueu aquest missatge".
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Els mètodes d'accés configurats un tràmit són responsabilitat de cada organisme. Des de l'AOC només proveïm les eines digitals. Tanmateix, en cas de tenir algun problema o dubte en l'ús o accés en alguna de les nostres eines, pot contactar-nos mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Salutacions,
Consorci AOC
-
proposta de millora en la gestió de suggeriments
Vaig escriure-us i des de la pàgina on vaig escriure em remeten a aquesta. A sota us reprodueixo el diàleg. El fet que em sorprèn és que torneu la pilota al ciutadà i no us comuniqueu directament entre vosaltres. És la mateixa feina, però estalviant un pas al ciutadà. Això desencoratja d'allò més.
D'altra banda, em queixava que en els exemples d'Idcat useu l'acrobat en castellà. Us demano que ho corregiu i que em digueu el criteri pel qual fins ara ho havíeu fet així. Gràcies.
"A continuació us facilitem la informació relativa a la resolució de la vostra petició,…
1 votDisculpa per haver-te adreçat a http://millorem.aoc.cat. Ja hem actualitzat la FAQ. Gràcies per l'avís.
Salutacions,
Consorci AOC
-
no llegan los SMS
tras iniciar un tramite o subir un documento, nos pedis un codigo que se envia por SMS; pero no llega... dos dias intentandolo. Deberia funcionar mejor, nos obligais a repetir los tramites varios dias seguidos, hasta que llegue el codigo. Yo todavia no lo he conseguido.
1 votApreciado/a,
Los SMS de idCAT mòbil deben llegar al momento. Excepcionalmente, pueden demorarse unos minutos en caso que haya mucha concurrencia. Por favor, contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU) para que puedan revisar su caso ya que si no le está llegando debe tratarse de una incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Nothing works
Your app is hard to use for non Spanish people, and it doesn't work on my phone. I couldn't make it take the selfie, and I can't register with my German bank card! I tried five or six times now.
Since I can also not get an appointment to make my NIE, I don't see that any applications are working in Spain. :D1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Us confirmem que l'idioma de suport és en català i castellà, a continuació pots traduir la resposta: https://translate.google.es/?hl=es
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències amb l'alta de l'idCAT Mòbil per selfie és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Identificació repetitiva
De què em serveix la targeta digital si cada vegada que la necessito haig d'identificar-me amb nif, telèfon i contrasenya temporal que m'heu d'enviar amb un SMS?
1 votEl servei que envia codis SMS temporals és el servei idCAT mòbil, no és una "Targeta digital" . El seu funcionament és precissament l'enviament de codis d'un sol ús per a identificar-se sense fer servir cap software concret. Si el que voleu és un certificat digital, podeu sol·lciitar l'idCAT Certificat a través de www.idcat.cat. Si teniu algun dubte al respecte podeu consultar Diferències entre idCAT Mòbil i idCAT Certificat.
-
Como te identificas con Clave?
Si no tienes idcat, la otra opción de "altres" no funciona con Clave, porque directamente intenta buscar un certificado digital.
1 votApreciado/a, el servicio de integración de identidades que ofrece el Consorci AOC a las entidades públicas catalanas ofrece además de idCAT mòbil, certificado y sistema Cl@ve. Si tiene alguna incidencia o duda con el servicio por favor, contacte con nuestro Centro de Atención al Usuari (CAU) a través de los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Atentamente,
Consorci AOC
-
dejaros de tanta co0ntraseña y sus mierdas que esto ni una persona joven con conocimiento de informatica sabe salirse!!!!!!!!
HARTA DE LAS CONTRASEÑAS Y TODO LO QUE PIDE PARA IDENTIFICARSE Y PODER ACCEDER Y REALIZAR TRAMITES VIA ONLINE, NECESITAS UN DIA ENTERO PARA REALIZAR UNA SOLICITUD Y AUN ASI TENIENDO CONOCIMIENTOS DE INFORMÁTICA. ES INCREIBLE!! ESTOY MUY CABREADA.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
- Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
- Teléfono:
- 900 90 50 90 (gratuito)
- (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
- Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC
-
1 vot
Apreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
- Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
- Teléfono:
- 900 90 50 90 (gratuito)
- (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
- Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC
-
No es posible validar una identidad digital
Me da error tanto en el ordenador como en el teléfono, con diferentes navegadores,. Necesito presentar una documentación, tengo el certificado cl@ve pero no puedo validarlo. Necesito solución.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
● Web: www.aoc.cat/suport y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
● Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC
-
porto hores intentant fer un tramit i no hi ha forma
tinc problemes per demanar una tarja blanca, i porto com 3 hores intntant, en aquest moment, no m'aaba d'arribar el sms per confirmar per signar, com per poder fer-ho una persona de 90 anyus
1 votAquest és l'espai de proposta de millores de l'AOC. Per a informació o suport, pot contactar amb nosaltres a través del nostre portal de suport. En tot cas, no oferim tràmits directament i, segons la consulta, segurament haurà de contactar amb l'ens emissor del tràmit.
-
1 vot
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Presa de pel?
Com és possible que ens obliguin a fer els tràmits electrònics i no deixin accedir?
Aquest missatge apareix tenint el certificat instal.lat, amb IdC
at, amb cl@ve... independent del navegador (Chrome, Firefox, Safari...)És una vergonya que haguem de perdre temps i salut per solventar problemes derivats de contractar grans consultores per dissenyar tots els sistemes de vergonya que tenim.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
no m´accepta la TSI, no sé perquè
Em diu que le codi de barres no és correcte
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
No me deja registrarme
Como hago para poder dentrar no me deja ni quiera registrarme
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
Teléfono:
900 90 50 90 (gratuito)
(+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC
- No veus la teva idea?