Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
402 resultats trobats
-
Utilizar un traductor oficial ya que no quiere decir nada en francés.
Al momento de hacer la foto dicen de enfocar sin mover y a continuación de mover el capuchon (entiendo que tengo que mover la cabeza de un lado y el otro ) y al final sale JE NE PEUX PAS TERMINER LE PROCESUS. SI NOUS VOULONS, REPETEZ LA VALIDATION . y asi siempre sale !!!!! o sea que es imposible realizar el idCat Movil !!!! y tambien frases salen en catala, otras en frances y mal traducidas y otras en ingles ( DROP OR CLICL TO UPLOAD FILES) o sea que nada claro.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
No captura la imatge
He encaixat el DNI, les fotos son nítides i tanmateix no Ho accepta
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
la video no va
No cal la video o no cal la foto DNI
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
El proces no funciona. Resta aturat a les dades personals. Lent i poc intuitiu
El proces no funciona. Resta aturat a les dades personals. Lent i poc intuitiu
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
La desconexion constante del programa no deja cumplir el trámite
Cada vez que intento hacer el trámite al final hay una desconexion producida por el propio programa que no deja finalizar el tramite
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Some NIE (resident documet for foreigners) do not have an expiry date. You should review the ID verification page accordingly.
Some NIE (resident documet for foreigners) do not have an expiry date. You should review the ID verification page accordingly.
1 votBenvolgut/da,
En el cas del NIE l'alta de l'idCAT Mòbil s'ha de fer per video-identificació/selfie, ho teniu explicat a: Com em puc donar d’alta a l’idCAT Mòbil?
Podeu contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) si continua sense poder donar-se d'alta amb el NIE.
Atentament,
Consorci AOC
-
Càmera del mòbil no funciona
Quant arriba l'etape per prendre una foto en el meu DNI, la càmera del telèfon mòbil no s'activa, i llavors no puc continuar i finalitzar.
(La pantalla es queda blanca)1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Deveria ser validado instantáneo
Dice que puede tardar mucho tiempo yo debo sellar mi demanda de empleo del paro hoy !
1 votSegurament realizó su alta por videoidentificación y el correo electrónico le indicaba que el alta puede tardar hasta 48h en realizarse. Por norma general el alta se realiza de manera automática con diferentes mecanismos de interoperabilidad (Comprobaciones automáticas entre diferentes administraciones públicas). Si por algún motivo el alta no se puede realizar al momento tiene que realizar comprobaciones un operador y ésto si puede demorarse. Si vuelve a tener alguna incidencia, rogamos contacte con nosotros a través de nuestro canal de soporte en lugar de este canal de sugerencias para poder atenderle ágilmente y poder priorizar su petición.
Lamentamos las molestias.
-
error en l'alta amb idcat
Ho sentim!
No s'ha pogut completar l'alta
Error realitzant l'operació, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Renovació idCAT Mòbil
anava a seguir el procés de renovació que m'han indict en el correu de renovació que m'han enviat, però quan intento seguir els passos en el mòbil em surt que només és vàlid el navegador Safar i com que jo no el disposo en el telèfon, no he pogut fer res
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Poder haceder a el trmite necesario
Quiero hacer un trámite de Ministerio de justicia sacar sartif icado de antecedentes penales del ámbito sexual
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que le den soporte a su consulta.
Atentamente,
Consorci AOC
-
NIE
como puedo cambiar mi numero de NiE a numero DNI en el idcatmobil
1 votApreciado/a
En la siguiente FAQ puede consultar como cambiar los datos del idCAT Mòbil.
En caso de duda, por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que le resuelvan su duda.
Atentamente,
Consorci AOC
-
El sistema de selfie no està preparat per a documents d'identitat estrangers
Intento validar la meva identificació portuguesa, però com que la imatge es troba a la cantonada inferior dreta, el reconeixement facial falla cada cop
2 votsEl sistema de videoidentificació per l'alta a idCAT Mòbil hauria de reconeixer els diferents documents d'identitat d'altres països. Si teniu una incidència per donar-vos d'alta, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU), amb el que podeu contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
-
No sirve
No toma el vídeo, es repetitivo, no es efectivo el sistema de comprovante por video. Resido en Argentina
2 votsEstimado/a Sr./Sra,
Recomendamos que contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Ja que demaneu el DNI, seria interessant que hi deixeu dígits suficients per poder escriure. NO HI HA ESPAI PER POSAR LA LLETRA. És vergonyó
No hi cap la lletra del DNI.
Ja que us paguem, al menys feu be la vostra feina. No es tan dificil comptar fins a 91 vot -
Error en el video
No puedo avanzar en el paso del video donde debo decir nombre y apellido y mostrar el pasaporte. Si algo no está bien deberiam decir cual es el error para poder cambiarlo y seguir adelante con el registro
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Le recomendamos que contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU), con mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
He utilitzat el meu telèfon per a tramitar uns papers al meu pare de 90 anys i ara no puc tenir el meu idcat mòvil. no viu amb mi i no sap.
Poder resoldre-ho facilitant les dades del familiar sense tants tramits. A sobre no em deixar publicar-ho
1 votL'idCAT Mòbil és personal i intransferible, vincula un document d'identitat amb un telèfon mòbil.
En aquest cas, hauries de desvincular el telèfon mòbil. Pots consultar com fer-ho a: https://suport-idcatmobil.aoc.cat/hc/ca/articles/5471203261341-Com-puc-desvincular-el-n%C3%BAmero-de-m%C3%B2bil-de-l-idCAT-M%C3%B2bil-
-
Que el sistema doni el motiu pel qual no accepta la videoidentificació. No sé què estic fent malament.
Al darrer pas del procès d'alta, la videoidentificació no em funciona. El missatge diu nomès "Ho sentim. Unable to complete proof of life, try again later". Però no sé què va malament... És la meva connexió, el meu mòbil/ordinador, he fet malament el vídeo, el servei està caigut? Aniria bé saber quin és el problema.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per poder revisar el seu cas, si us plau, obre una petició al nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Em dóna error quan intento obtenir el meu idCAT mòbil
Quan va intentar obtenir el meu idCAT mòbil, en posar les meves dades que em demana no em deixa completar l'alta
2 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?