Poder fer un seguiment dels tràmits als quals fa referència la notificació.
En la pàgina de notificacions indica l'estat de la notificació "Oberta" indicant que jo ja la he obert. Estaria bé tenir un enllaç on poder fer el seguiment del tràmit al que fa referència la notificació.
Benvolgut/da,
Moltes gràcies per la resposta. Ara per ara, cada entitat ha de ser la que us indiqui com vol rebre la documentació requerida en la mateixa notificació. En tot cas, en els tràmits de la seu electrònica de l’organisme que us ha notificat, hauríeu de trobar el tràmit de resposta o bé fer-ho via instància genèrica. No obstant us informem que tenim una idea oberta referent a la possibilitat de poder respondre notificacions directament des d’e-NOTUM, està sent treballada i revisada per la persona responsable del servei. Podeu donar suport si ho veieu oportú.
D’altra banda, comentar-vos que teniu a la vostra disposició el servei de El meu espai, on podeu consultar tots els vostres tràmits i actuacions fets a l’administració local. Us facilitem el portal de suport per a més informació.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Xavier
Ho intento :)
Com a concepte, jo faig una sol·licitud a l'administració, aquesta sol·licitud passa per diferents estats i/o entitats (administratives; ajuntament, diputació, Generalitat) i acaba. Potser no és l lloc on fer la proposta però m'agradaria tenir un lloc on poder fer seguiment de les sol·licituds que faig a l'administració, saber en quin estat es troben.
El cas és que les notificacions (independentment de l'ens que l'emet) els usuaris les rebem totes al eNotum i després les hem de seguir allà on les hàgim iniciat.
L'exemple: Vaig fer una sol·licitud d'exempció del IVTM, vaig rebre una notificació dient que mancava informació, però no pas de com ho havia de fer per enviar aquesta informació, al final vaig trobar la manera de enviar la dita documentació. No n'he sabut res més i no sé a qui he de preguntar com està el tràmit.
Espero que s'entengui millor.
Moltes gràcies.