Donar suport telefònic o millorar el Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
El suport telefònic que hi ha actualment, no ajuda a l'usuari, tot i que s'hagi notificat per diversos llocs. l'única eina de resposta és : torni a pagar el tràmit i torni'l a fer.
Això ens diu que primer el tràmit no està ben especificat i dos les eines (videos o suport telefònic) no tenene totes les respostes. En aquest cas hi hauria d'haver una altra via per notificacions i ajuda més àgil i ràpida sobre el tràmit que estiguis realitzant.
Benvolgut/da,
El número de gestió indicat no correspon amb el centre de suport d'usuaris del Consorci AOC, per tant, haureu de fer arribar el vostre suggeriment al centre de suport corresponent.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per anònim
I tant, em van donar un número i segons la conversa telefónica jo havia de posar el dia que es va fer.per tant els primers 6 digits són la data i els seguents són el número de la gestió
30 08 23 07188