Que es puguin respondre les notificacions
La posibilitat de rebre comunicacions electrónicament es excelent. El problema es que un cop rebuda, no tens manera de respondre per la mateixa vía a la administracio, essent la comunicacio electrónica nomes uní-direcciónal.

En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.
-
comentat per
Toni
Seria molt important poder respondre directament, ja que per exemple quan et donen un termini de 10 dies i tu respons amb una petició genèrica, a vegades t'envien una altre notificació dient que al no respondre s'arxiva l'expedient per falta de contestació, quan un ja ha respòs per una altre via que pot ser va més lenta, però fa que es dupliqui la feina a fer.
-
comentat per
Ricard
Quan la resposta donada per l'administració no és adequada o no resol el dubte, o quan l'usuari vol sol·licitar algun aclariment referent a la resposta, no hi ha l'opció de continuar amb la consulta. Sembla que s'ha de fer una notificació nova.
-
comentat per
Jordi Rocasalbas
Que es pugui respondre (o comentar) de forma simétrica, per la mateixa via telemática, sense recorrer a d'altres formularis, e-mail, etc.
-
comentat per
anònim
Que es pugui contestar directament a l'organisme que emet les notificacions. No pot ser que sigui unilateral, que no es pugui contactar amb ningú que¡an, com en aquest moment, hi ha un problema.
-
comentat per
Emilia Caballero
Haurien de permetre respondre sobre la pròpia notificació, perquè així arrossegués les dades de la mateixa en lloc d'haver de fer una instància genèrica. Fins i tot hauria d'existir una llista d'expedients perquè es poguessin consultar les notificacions i documents adjuntats.
-
comentat per
anònim
Si, això seria ideal
-
comentat per
carolina
Estic totalment d`acord. jo he tigut que anar personalment al ajuntament a fer entrega de la documentació requerida i desprès de 2 mesos em tornan a enviar una notificació demanant-me la mateixa documentació.
-
comentat per
Magdalena
En aquesta finestra on figura el requeriment notificat, hauria d'estar el botó per adjuntar la resposta/escrit referent a la diligència. Ja que ens estalviem determints passes que no ténen molt de sentit. En una finestra ho trobaríem i resoldrien tot.
-
comentat per
anònim
M'agradaria poder respondre a la notificació perquè em queda el dubte de si us arriba la informació que la he oberta. Gràcies!
-
comentat per
Joaquim Macià
No hi ha facilitat en poder respondre directament a les notificacions rebudes i els interessats necessiten un sistema àgil i el més fàcil i accessible possible.
Posar un botó de respondre i que s'obri la instància genèrica i permeti afegir documents és una millora molt necessària. -
comentat per
anònim
Quan estem dins de la notificació i hauria d'haver un link per a poder respondre el que es demana.
Jo no hoy he vist. -
comentat per
anònim
Com puc enviar documentació o respondre un requeriment? Tinc que fer-ho a través de correu electrònic? No trobo cap altre manera
-
comentat per
Pablo
Poder dar notificaciones y respuestas de la misma manera con el Ajuntament, mediante el acceso a nuestro panel de control de usuarios.
-
comentat per
Arturo López López
Poder matizar o replicar por correo electrónico o por una web a la comunicación que realiza el Ayuntamiento
-
comentat per
Ramon
Actualment tan sols se'ns comunica la notificació i s'hi adjunta els documents que volen, Seria moooolt bo poder accedir a la carpeta de l'expedient i poder consultar tot el que necessitis, Això si seria un exercici de transparència REAL !!!!!!
-
comentat per
anònim
respondre des de la bústia
-
comentat per
anònim
Un cop aquí dins, com puc respondre el requeriment de l'Agència CAtalana del Consum? Ho haig de fer des de la seva pàgina web? Gràcies