Que es puguin respondre les notificacions
La posibilitat de rebre comunicacions electrónicament es excelent. El problema es que un cop rebuda, no tens manera de respondre per la mateixa vía a la administracio, essent la comunicacio electrónica nomes uní-direcciónal.
En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.
-
comentat per Ricard
Quan la resposta donada per l'administració no és adequada o no resol el dubte, o quan l'usuari vol sol·licitar algun aclariment referent a la resposta, no hi ha l'opció de continuar amb la consulta. Sembla que s'ha de fer una notificació nova.
-
comentat per Jordi Rocasalbas
Que es pugui respondre (o comentar) de forma simétrica, per la mateixa via telemática, sense recorrer a d'altres formularis, e-mail, etc.
-
comentat per anònim
Que es pugui contestar directament a l'organisme que emet les notificacions. No pot ser que sigui unilateral, que no es pugui contactar amb ningú que¡an, com en aquest moment, hi ha un problema.
-
comentat per Emilia Caballero
Haurien de permetre respondre sobre la pròpia notificació, perquè així arrossegués les dades de la mateixa en lloc d'haver de fer una instància genèrica. Fins i tot hauria d'existir una llista d'expedients perquè es poguessin consultar les notificacions i documents adjuntats.
-
comentat per anònim
Si, això seria ideal
-
comentat per carolina
Estic totalment d`acord. jo he tigut que anar personalment al ajuntament a fer entrega de la documentació requerida i desprès de 2 mesos em tornan a enviar una notificació demanant-me la mateixa documentació.
-
comentat per Magdalena
En aquesta finestra on figura el requeriment notificat, hauria d'estar el botó per adjuntar la resposta/escrit referent a la diligència. Ja que ens estalviem determints passes que no ténen molt de sentit. En una finestra ho trobaríem i resoldrien tot.
-
comentat per anònim
M'agradaria poder respondre a la notificació perquè em queda el dubte de si us arriba la informació que la he oberta. Gràcies!
-
comentat per Joaquim Macià
No hi ha facilitat en poder respondre directament a les notificacions rebudes i els interessats necessiten un sistema àgil i el més fàcil i accessible possible.
Posar un botó de respondre i que s'obri la instància genèrica i permeti afegir documents és una millora molt necessària. -
comentat per anònim
Quan estem dins de la notificació i hauria d'haver un link per a poder respondre el que es demana.
Jo no hoy he vist. -
comentat per anònim
Com puc enviar documentació o respondre un requeriment? Tinc que fer-ho a través de correu electrònic? No trobo cap altre manera
-
comentat per Pablo
Poder dar notificaciones y respuestas de la misma manera con el Ajuntament, mediante el acceso a nuestro panel de control de usuarios.
-
comentat per Arturo López López
Poder matizar o replicar por correo electrónico o por una web a la comunicación que realiza el Ayuntamiento
-
comentat per Ramon
Actualment tan sols se'ns comunica la notificació i s'hi adjunta els documents que volen, Seria moooolt bo poder accedir a la carpeta de l'expedient i poder consultar tot el que necessitis, Això si seria un exercici de transparència REAL !!!!!!
-
comentat per anònim
respondre des de la bústia
-
comentat per anònim
Un cop aquí dins, com puc respondre el requeriment de l'Agència CAtalana del Consum? Ho haig de fer des de la seva pàgina web? Gràcies