Notificacions electròniques (e-NOTUM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
837 resultats trobats
-
Ho feu complicat. Enviau-me un correu i llestos! Quins embolics, Déu meu!
Ja sabeu de què va la cosa. Descomplique-ho, si us plau.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència i resolguin els dubtes en relació amb l'accés a una notificació electrònica.
Atentament,
Consorci AOC
-
NO INTRODUIU RES, PERDREU EL TEMPS.
Que no introduiu res, que perdreu el temps. Si m'ho tornen a preguntar, ho otrno a escriur. Total... porto hores per cercar un document que no he trobat, parlant amb el "sistema d'ajut" en varis idiomes... Puc seguir perdent el temps una mica més.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que us ajudin a resoldre els dubtes sobre la notificació electrònica (e-NOTUM).
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
explicacio de com respondre notificacions per aquesta via
explicacio de com respondre notificacions per aquesta via
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que us donin suport a l'accés a la notificació.
Atentament,
Consorci AOC
-
és un tràmit impossible. porto dos dies adjuntant documents que no m´he son permesos i no entenc perquè, una locura. A més tinc massa codi
He tingut moltes dificultats. Les directrius no estan bé explicades. Et demanen molts codigs. Desprès d'ajuntar documents supossadament possibles, et diuen que rebassen les capacitats. Després, el temps s'atura massa ràpid. Quan vas a la búsqueda d'ajuda no et contesten. Un desastre.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
no puc obrir la notificació per que em diu que està danyat
No puc obrir la notiicació !!!
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
No aparecen las notificaciones. Además te llegan con muchísimo retraso. Este servicio es deporable.
No aparecen las notificaciones. Las de correos llegan con dos meses de retraso. Servicio deplorable. Mucho a mejorar
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen el motivo por el cual no aparecen las notificaciones.
En cuanto al retraso recibir los avisos, deberá de contactar con el organismo que le notifica, ya que el contenido de la notificación y cuando se practica es responsabilidad de cada organismo notificador. Desde la AOC solo proveemos los medios, en este caso el sistema de notificaciones, para que los organismos puedan practicarlos.
Atentamente,
Consorci AOC
-
És complicat entrar-hi
És complicat saber com entrar . La primera opció de l'idCat mòbil ha fallat dues vegades. Llavors he entrat amb clave però n'hi ha dues i és complicat saber quina és la correcte.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que us ajudin a accedir a la notificació.
Atentament,
Consorci AOC
-
Amb el meu dni surt la meva dona, perquè vaig posar el meu correu temporalment per a un tràmit . No puc posar-me jo
No hi ha manera de donar-me d'alta jo perque no em deixa triar el certificat, ho fa automàticament i en aquest ordinador tinc dos certificats. Un desastre comparat amb l'AGE
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Indicar be com accedir a la comunicació per vídeo trucada
Hola, soc una persona dependent que no pot accedir pressencialment , he intentat mediant la web, tenía acces, pero no s'obre online i no sé com contactar i con fer-ho per poder espressar-me amb l'urgència que requereix al meu asunt. Avui havia d'anar a una adreça i fer-ho presencialment, però com plou i vaig amb cadira de rodes no he pogut anar-hi he tingut que canviar la cita ,quan és una cosa que em corre molta presa.
Agraeixia can donaran solució sense tantes complicacions. Gràcies1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Mejora en el sistema de e-NOTUM
Que tengan un sistema que verdaderamente funcione.
Se recibe que hay una notificación pero cuando intenta abrirla, en web o teléfono, NUNCA acaba de cargarse. Mismo que se utilice diferentes validaciones de identidad.
Más eficiente es volver a notificación por correo...1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Correu electrònic d'avís de notificació més segur. Sembla spam
en l'avís de notificació i la pàgina en concret, el logotip de la Diputació és incorrecte, cosa que fa que l'avís de notificació pugui interpretar-se com a spam.
1 votBenvolgut/da,
El logo que apareix, tant al correu d'avís com al portal de ciutadania del vostre organisme, és el que consta a EACAT, i per tant si desitgeu canviar-lo, caldrà que ho feu accedint a EACAT tal com s'explica a la FAQ següent: Modificar logo
Si teniu més dubtes, contacteu amb el Centre d'Atenció a l'Usuari.
Atentament,
Consorci AOC
-
No ha arribat notificació i la dóna com a entregada
Millorar el funcionament perquè les queixes són moltes sobre que no hi ha notificació
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
No he rebut el certificat, no està adjuntat, tinc la notificació però no el certificat
No he rebut el certificat, no està adjuntat, tinc la notificació però no el certificat
2 votsBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
solo deciros que es imposible que esta pagina vaya bíen algun dia
es horrible e impotencia que esta pagina no funciones y que lo hagais cada año diferente para fastidiar a los que sabemos de ofimatica y desarrollo de la informatica
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
A veure, sempre q rebo una notificació q diu q porta un document adjunt, no hi ha manera de trobar l'adjunt. No es pot canviar el sistema?
Doncs bàsicament que s'adjuntin els adjunts i que siguin fàcils de descarregar.
Rebo notificació suposadament amb un adjunt (que és el document principal) i a la part de la dreta em diu que no hi ha documents adjunts...
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no veieu l'adjunt.
Atentament,
Consorci AOC
-
Respuesta a otro certificado digital
He realizado un trámite para un cliente con mi certificado digital. Como respuesta recibí un correo avisando que tenía una notificación, pero no me daba acceso al trámite. En cambio le llegó una notificación al cliente a su certificado digital.
Entiendo que esto no es normal, la respuesta la debería recibir quien hizo el trámite a su certificado.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra qüestió i us responguin als vostres dubtes.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a,
Puede contactar con el Centro de Atención al Usuario del Consorci AOC por teléfono de lunes a viernes de 8:00 a 19:00h, también puede abrir una petición de soporte.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Quant es tanca una notificació OBERTA...???
Bon dia, una notificaciò OBERTA, quant es tanca...??? En el meu cas, es va obrir el desembre (era una multa), ja ja vaig pagar al desembre
1 votBenvolgut/da,
L'estat "Oberta" d'una notificació és quan aquesta s'ha obert i visualitzat dins del termini i consta com a realitzada, per tant, ja és un estat final de la notificació.
Us facilitem el portal de suport d'e-NOTUM i en cas de dubtes, podeu contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU).
Atentament,
Consorci AOC
-
Amb el certificat digital d’una persona jurídica NO s’hauria de poder obtenir informació de la persona física representant
Perquè quan s'accedeix a Enotum amb el certificat digital de persona jurídica hi apareixen les notificacions de la persona física? Si accedim COM A SOCIETAT nomes hauríem de veure les notificacions d'AQUESTA SOCIETAT, no les particulars de la persona física encara que sigui el representant. Per accedir a les notificacions personals s'hauria d'accedir amb el certificat de persona física i no amb el d’empresa. Si això no es possible, quina solució hi ha per a treballadors que fan la consulta amb el certificat d’empresa i no han de poder accedir a les notificacions personals de l’empresari?
1 votBenvolgut/da,
Un cop heu accedit a e-NOTUM amb el certificat de representant, l'eina us pregunta si voleu accedir a la vostra bústia de notificacions personal o bé a la bústia de notificacions de l’empresa a la qual representes. Depèn de l'elecció haureu de veure unes notificacions o altres.
Ho teniu en la següent FAQ explicat: Com visualitzar i obrir notificacions actuant com a representant?
Si heu detectat un comportament que no s'ajusta al que es descriu a la FAQ, si us plau obriu una petició de suport per tal que sigui revisat el vostre cas.
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?