Que tots els tràmits es facin a través d'evalisa, que sigui el canal de comunicació oficial i tots els docents n'estiguin el corrent.
A vegades un tema l'hem de gestionar per mail, altres per evalisa, altres per telèfon... Tot unificat i amb una resposta àgil seria més eficient per a tothom.
L’art.84 del Decret 76/2020, de 4 d’agost, d’Administració Digital i l’art.4 de l’Ordre PDA/21/2019, de 14 de febrer, per la qual es determina el sistema de notificacions electròniques de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic, estableixen la valisa electrònica com un sistema de tramitació i notificació dels empleats públics en les seves relacions amb l’Administració de la Generalitat.
També és una plataforma de comunicació interna entre l’Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms i les seves entitats autònomes, les entitats de dret públic vinculades o dependents i els ens en què la Generalitat participa, directament o indirectament, en el 100% del seu capital o fons patrimonial.
Si considera que no s'està complint, si us plau, contacteu amb l'Àrea d'Organització del departament per posar-los al corrent.