Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Enriquir el text del missatge

    Poder enriquir el text del missatge amb negretes, cursives i subratllats; així com poder afegir taules i gràfics en el mateix text, sense que ho desconfiguri.

    30 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  2 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  2. ROL TÈCNIC INTEGRADOR/A SOCIAL A L'HÈSTIA

    Es proposa que l’Hèstia pugui incorporar el perfil de Integrador/a social, com professionals de l’EBAS. Actualment aquest perfil professional forma part de l’equip de serveis socials; està fent intervenció amb les unitats familiars, i per tant, realitza actuacions; De la mateixa manera és necessari que pugui veure actuacions d’altres professionals.
    És un perfil tècnic que ha de poder accedir als expedients amb les funcions tècniques. Actualment la intervenció queda obstaculitzada per les limitacions d’accés als expedients i no facilita el treball de l’EBAS, en detriment de les persones usuàries i la prestació del servei.

    25 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Hèstia  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  3. Calcul de terminis administratius

    Disposar d'una "eina" per a calcular els dies hàbils entre dues dates o bé per a calcular quan finalitza un termini, havent indicant prèviament la data d'inici i el nombre de dies hàbils, amb la garantia del Consorci AOC.
    Si, a més, de manera opcional, es pogués indicar l'emissor/receptor per a tenir en compte les festes locals en el comput del termini, seria ideal.
    Disposem d'una eina molt similar a l'e-TAULER, però cal preparar la publicació d'un anunci per a accedir en aquesta funcionalitat, i seria millor poder disposar d'ella de manera separada, sense necessitat d'iniciar sessió, ja que també…

    24 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  1 comment  ·  General  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  4. Ordenar les valises per temes

    Caldria poder ordenar les valises d'entrada i de sortida. Poder-les traslladar a alguna carpeta i ordenar-les per temes i treure-les de les safates d'entrada i de sortida

    23 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    6 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    La valisa no és una eina de gestió, només de comunicació, de forma que, una vegada rebuda una valisa, cal traslladar la documentació/evidències al expedient electrònic corresponent, no fer la gestió des de la pròpia eina.

  5. Millorar la navegació de l'eValisa

    Aniria bé si es pogués navegar des d'una eValisa a la següent anterior o posterior sense necessitat de tornar a la safata d'entrada

    23 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    1 comment  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    No hi ha relació establerta entre les valises, de forma que no hi ha una valisa anterior o posterior.
    Es tracta de comunicacions individuals que generen evidència de l’enviament i recepció de la mateixa, però la gestió cal fer-la a l’expedient electrònic corresponent, no a l’eina Valisa

  6. El Justificant de la valisa

    Que el justificant de la valisa quedi al mateix nivell que els altres documents que t'arriben en pdf i que t'has de descarregar, és a dir, que no hagis d'anar expressament a la pestanya del justificant (moltes vegades, es penja, i has de tornar a entrar només per treure'l) per tant, estaria bé que quedés integrat amb tota la resta de documents adjunts.

    10 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  7. Caducitat de la sessió.

    La sessió ha de estar més temps operativa, és absurd que caduqui tant aviat.

    10 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  8. Descarregar els documents del e-fact amb el Mux descàrrega de documents

    Seria molt interessant poder descarregar els documents del e-fact amb el Mux descàrrega de documents per a facilitar la gestió interna de l'aprovació de les factures

    10 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    1 comment  ·  e-FACT  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    Per a la gestió interna de les factures cal que ho feu des del vostre registre comptable de factures (RCF).
    Els ens que tenen com a RCF l’EACAT, es poden descarregar els fitxers d’auditoria de les factures.

  9. Versió simplificada per ajuntaments molt petits

    Crear un procediment més senzill i simplificat per a contractacions més petites.

    10 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Perfil Contractant  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  10. Corrector Ortogràfic

    Estaria bé que hi hagués un corrector ja que moltes vegades per les presses o pel motiu que sigui es produeixen errades en l'escriptura

    9 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Hèstia  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  11. Incorporar la possibilitat d'anul·lar notificacions

    Incorporar la possibilitat de poder anul·lar una notificació quan s'hagi generat per error per tal d'evitar que estigui disponible pel destinatari.

    9 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  2 comments  ·  e-NOTUM  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  12. 9 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  13. Millorar el directori de l'eValisa

    El directori de l'eValisa és una mica farragós. Aniria bé si es pot cercar la persona independentment del seu Departament.

    9 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    3 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    No hi ha gestió d’usuaris pròpia de Valisa.
    No es pot prescindir del Departament com a criteri de cerca, ja que només pel nom les cerques podrien ser massa àmplies, donat el volum d’usuaris de GICAR

  14. 9 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  0 comments  ·  Hèstia  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  15. Necessari veure informació addicional de les factures electròniques

    Des d'alguns ajuntament ens ha informat que necessitarien veure informació addicional de les factures electròniques que entren per l'aplicació de l'e-FACT.

    El problema és que hi ha informació addicional de les factures que no es veu al detall de la factura.

    Aquest problema es troba principalment a les factures d'Endesa. Endesa només envia l'xml. No envia cap pdf adjunt.

    En aquest xml hi ha unes línies difícils de trobar que informen de l'adreça de l'objecte al qual s'aplica l'import o imports de la factura.

    En aquest cas la informació que voldríem veure reflexada en pantalla quan consultem la factura mitjançant…

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  e-FACT  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  16. S'hauria de permetre enviar eValisa a bústies corporatives i no només a adreces personals.

    Sovint, cal enviar documentació per Valisa a una Subdirecció General (per exemple), no a una persona en concret de dintre d'aquell organisme. Malgrat que normalment els oficis van adreçats a la persona titular de l'organisme, tots sabem que normalment aquesta no els obre personalment. Les bústies corporatives serveixen justament perquè no s'hagi d'entrar als comptes d'usuaris que poden estar de baixa, de vacances, etc.

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    3 comments  ·  Valisa  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    L’eina fa comunicacions de persona a persona, sempre vinculada als usuaris existents a GICAR.
    Existeix el rol col·laborador per a que algú altre rebi alertes de les valises que rebem, i no hi hagi cap problema amb baixes o vacances.

  17. Personalització del catàleg de serveis d'eTRAM i els tràmits

    Personalització del catàleg de serveis i els tràmits (autonomia per modificar i crear tràmits)

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    Rebutjat  ·  1 comment  ·  e-TRAM  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  18. Diferènciar l'avis que reben les persones vinculades a una notificació.

    Quan es posa una persona vinculada a una empresa pera que rebi l'avis de la notificació, aquesta persona rep l'avis estandard on se li demana que accedeixi amb el seu NIF.
    A l'intentar accedir li presenta un error on li diu que "la notificació no pertany al destinatari".
    Seria convenient que l'avís que reb la persona "vinculada" fos diferent on se li digues que l'accés l'ha de realitzar amb el CIF de la empresa

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    3 comments  ·  e-NOTUM  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)
  19. visualitzar el registre d'entrada en la factura (format XML)

    Bon dia,

    La proposta que plantejo és que a la factura es pogués visualitzar el registre d'entrada d'aquesta.

    Gràcies

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    3 comments  ·  e-FACT  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    El format de la factura electrònica està regulada per la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.
    L’última versió d’aquest format de factura electrònica Facturae 3.2, no contempla un camp que permeti informar el registre d’entrada de la factura.

  20. Simplificació en la gestió de requeriments de subvencions de Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (OSIC)

    Hem rebut 4 requeriments quan abans era un únic requeriment amb quatre requisits a complir o verificar. Fetes les consultes això ens obliga a fer 4 respostes també!! Ens varen dir que era per a facilitar l’automatització de les bases de dades de gestió. La pregunta és “de qui”? No pas dels ajuntaments...

    Al meu entendre això no és simplificació digital: fragmentar 1 document en 4, amb els seus corresponents assentaments d’entrada, justificants de tramitació, sortida, etc.

    En conclusió: allò que era 1 única pàgina han resultat ser-ne 12!!! No cal dir que amb informació repetida...

    8 votes

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    We’ll send you updates on this idea

    0 comments  ·  EACAT Tràmits  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

    How important is this to you?

    We're glad you're here

    Please sign in to leave feedback

    Signed in as (Sign out)

    Bon dia,

    El Departament de Cultura a través de l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural (OSIC) és qui marca la configuració dels tràmits. Com sembla que ja heu consultat, l’eina de backoffice que el Departament utilitza és la que acaba determinant el núm. d’expedients.

    Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte.

    Gràcies i salutacions,

← Previous 1 3 4 5 15 16
  • Don't see your idea?

Feedback and Knowledge Base