Les incidències que sorgeixen amb les diferents plataformes s'han de poder gesionar al moment, a través d'un call center per resoldre-les.
Les incidències amb l'ús de la plataforma s'han de poder intentar gestionar en el moment que ocorren, a través d'un call center d'atenció telefònica o en menys de dues hores a través d'altres formes de gestió. Actualment l'accés al suport d'incidències està molt protegit, molt parapetat, molt burocràtic, i és molt lent en la resolució de les incidències que saps quan les fas però no quan te les resoldran. Tot ha de ser més immediat i no tant defensiu i distant. Els usuaris necessitem les incidències quan les tenim. Recordem que a l'Administració treballem amb terminis i hi ha incidències que sorgeixen quan sorgeixen i si tens la mala sort que precisament és un termini que fineix aquell dia que l'AOC et solucioni la incidència 15 dies més tard no servei de quasi bé res. Necessita millorar
El servei de suport del Consorci AOC està disponible a través de diferents canals que trobareu indicats al nostre web. Així mateix, totes les incidències detectades les trobareu publicades a https://www.aoc.cat/estatserveis/ on us podeu subscriure per rebre avís quan es publiquin.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC