Caducitat d'accés a arxius d'e-valisa
He d'accedir a uns arxius que em van enviar per e-valisa fa uns anys i quan vull descarregar-los em dóna error. Sembla ser que tenen només un cert temps d'operativitat. Sincerament, no em sembla lògic.
Proposo:
Que no caduqui la possibilitat de descàrrrega de documents rebuts per evalisa.
En cas de caducar, que amb un temps raonable es rebi un mail a l'adreça mail vinculada a l'usuari per tal de poder descarregar els arxius abans que siguin inaccessibles.
Gràcies
Tal com s'especifica en les Condicions específiques de prestació del servei e-VALISA 13/03/2019:
3.2. Funcionalitats no cobertes pel Servei
En cap cas es considerarà que en l’àmbit d’aquest Servei es presta un servei d’arxiu electrònic dels documents associats, essent obligació de l’ens la custòdia legal d’aquesta documentació electrònica i les corresponents evidències.
Els sistemes d’informació del Consorci AOC, guarden els documents anteriors per un període de 2 anys durant el qual es poden descarregar en qualsevol moment. Més enllà d’aquest període, s’eliminaran del Servei.
5. Funcions dels ens usuaris del Servei
Els ens usuaris del Servei els corresponen les següents funcions:
[...]
b) Gestió i arxiu dels documents generats pels ens a través del servei i les corresponents evidències, dins d’un termini de 2 anys.
[...]
-
comentat per Eduard
Bones,
Crec que de forma predefinida es podria incorporar un avís en cada valisa enviada que hi ha una caducitat i que quan arriba la data s'esborraran els missatges/documents etc.