signatura digital categoria administrativa i utilització contínua NIF per identificació laboral
M'agradaria presentar un suggeriment/sol.licitud per tal que es valori modificar el peu de signatura per a trameses d'eacat, pel que fa a l'obligatorietat de posar nom i cognoms en el cas de categoria laboral administrativa, i o que sigui potestatiu si més no per a l'interessat i poder-ho substituir per una referència o número intern d'identificació” com fan els mossos d'esquadra.
Fins la implantació telemàtica com a administrativa feia sortida de documentació en paper i òbviament quedava enregistrat informàticament, però mai sortia el meu nom ni cognoms al segell de sortida, si no una referència numèrica, amb la què es podia identificar internament qui l'havia fet.
De la mateixa forma que ara s'ha corregit que no surti el DNI gràcies a una circular que ens ha arribat molt recentment, considero que com a administrativa no hauria de sortir el meu nom ni cognoms i que es pogués substituir per una referència de número de personal X per tal de facilitar la identificació.
També suggereixo que es revisi el tema de la vinculació del t-cat amb el NIF, jo no acabo d'entendre perquè una dada personal ha d'estar utilitzada a l'àmbit laboral contínuament.
Considero que s'hauria de revisar aquest tema i canviar l'enfoc per a categories professionals d'administratives.