Agilització notificacions/comunicacions
Posem en coneixement d'aquesta entitat una incidència que si bé
no és de caràcter tècnic greu, sí que s'acaba convertint en una molèstia de consideració per als qui treballem amb la plataforma.
Les dades de les empreses licitadores queden carregades en la pestanya “Gestió de licitadors” però a la de “Gestió de comunicats”, on hem de fer comunicacions i notificacions, no.
Podem fer requeriments d'esmenes i aclariments de manera automatitzada, però a l'hora de fer les notificacions, cal entrar les dades, o crear grups, etcètera, i això alenteix el procés precisament en un moment en què hauria de ser àgil.
Entenem que cal que ambdues "pestanyes" vagin contra la mateixa de dades, per tal de facilitar la tasca administrativa; o que per contra, les dues bases de dades estiguin interconnectades.
Les eines e-Licita afegeixen una nova funcionalitat que permet enviar la notificació associada als requeriments, a través del servei e-NOTUM, sense necessitat de sortir de l’aplicació per fer-la en paral·lel, o bé des de la PSCP, o bé des del mateix e-NOTUM, com calia fer fins ara.
Teniu més informació al nostre Blog de l'AOC: e-Licita permet notificar des dels requeriments