Afegir l'assumpte de l'assentament a la pantalla "Els meus tràmits"
Crec que ja està dit, però mirem de detallar: en les trameses entre CC i Ajuntaments i en els tràmits d'aportació per finestreta única (potser també altres), a la vista de "Els meus tràmits" apareix el nom genèric del tràmit. Trobo poc útil aquesta informació i, en canvi, substituïble perfectament per "l'assumpte" que apareix a registres.
Actualment apareix l'assumpte de l'assentament en els meus tràmits.
-
comentat per Pere Izquierdo i Tugas
Hola, estaria bé que en els encapçalaments que apareixen a l'EACAT, a banda del número d'expedient, hi aparegués el títol o el tema. El mateix passa amb els requeriments. Tinc un expedient amb nou requeriments, i per saber el què demanen, els he d'obrir un per un...
-
comentat per Josep COROMINAS
En la nova carpeta de ELS MEUS TRÀMITS, estaria bé una nova columna amb un parell o tres de paraules clau que resumissin el contingut de l'escrit.
Hi ha vegades que es reben quatre o cinc escrits de la mateixa procedència, el mateix dia, i son difícils de localitzar. -
comentat per David
Quan es reb una instància estaria bé poder tenir una casella de text que permetés a cada funcionari posar alguna dada per a no haver de tornar a obrir el pdf adjunt per a recordar la temàtica.
Quan es treballa amb volums grans de tràmits va bé tenir un resum propi (ja que a vegades l'assumpte que posa el que envia el tramit no serveix) i així no perdre temps entrant en el tramit i despres obrir l'adjunt.