Estari bé que es disposes d'un telefon per poder parlar amb alguna persona i no haver de fer cada consulta a través del suport
Estari bé que es disposes d'un telefon per poder parlar amb alguna persona i no haver de fer cada consulta a través del suport, això és lent.
1
vot
![](https://secure.gravatar.com/avatar/a08bc85c16a11a3a77fb76f5a65afd8d?size=40&default=https%3A%2F%2Fassets.uvcdn.com%2Fpkg%2Fadmin%2Ficons%2Fuser_70-6bcf9e08938533adb9bac95c3e487cb2a6d4a32f890ca6fdc82e3072e0ea0368.png)
-
comentat per
AdminCap de Servei (Cap de Servei, Consorci AOC)
Ens sap greu, però ara mateix aquesta opció és inassumible econòmicament. Esperem que el nostre servei de suport a través del flotador del mateix Hèstia, o del formulari de petició que es troba a la Web del Consorci AOC s'ajusti igualment a les seves necessitats