Millora en la gestió de comunicacions de la PSCP
Actualment no tenim cap forma d'assegurar que els licitadors hagin rebut els correus que emet la plataforma, tant en el moment de l'alta a la licitació, com en la confirmació, però encara hi ha moments més sensibles com són preguntes/respostes, demanar la paraula clau, requeriments d'esmena, aportació de documentació acreditativa, ....
Com a millora suggerim que els correus que emet la plataforma tinguin també com a destinatari amb CC o CCO el correu de gestió interna que s'indica al desar l'anunci en la plataforma (actualment camp "correu electrònic per rebre avisos de noves ofertes") o correu electrònic habilitat a efectes de comunicacions posteriors a l'enviament de l'oferta.
Alternativament, aquests correus podrien quedar emmagatzemats en la plataforma.
Es tracta d'un petit evolutiu que facilitaria la interlocució amb els
licitadors i la resolució de possibles incidències en la comunicació.
Actualment la petició de paraula clau es fa automàticament addicionalment a la possibilitat de fer-la de forma manual i queda traça de la petició feta al licitador.
El fet de posar còpia del correu no garanteix la recepció del mateix per part del licitador, només que s’ha enviat i considerem la traça com un sistema més fefaent.