Millora en el servei "tramesa de documentació" de la Diputació de Girona.
Benvolguts, com a millora del "nostre" EACAT (Diputació de Girona), voldríem a veure si es poguessin treure unes "safates" virtuals (divisió de la Diputació en 9 àrees) en el servei "Tramesa de documentació" que es van crear en l'EACAT antic, abans de no sortir el NOU EACAT amb els 3 botons de dalt a la dreta (Entrades, Per Signar, Esborranys). Resulta que abans, aquestes 9 divisions per àrees tenia el seu sentit, però ara, amb el NOU EACAT, quan li dius qui signa una tramesa (sigui d'on sigui dins l'EACAT), ja se li envia directament i ja ho té a la seva etiqueta "Per Signar". Llavors, per nosaltres enviar se'ns demana (segons document adjunt) 4 passes (4 Fotos). I des de la pantalla 1, podria passar directament a la pantalla 4. Això ens estalviaria molt, tant de temps com de confusions... ara bé, on més ens estalviaríem en confusions (doncs ens truca moltes entitats) és quan les entitats ens ho envien a nosaltres!!! Doncs no saben a quina àrea ho han d'enviar, i clar, TOT allò que envien, sigui a l'àrea que sigui, TOT es rep al nostre Registre d'Entrada, sense fer CAP referència a l'àrea en que ho han enviat, doncs els companys del Registre d'Entrada, ja ho tramiten, a través del nostre Gestor d'Expedients, al departament en qüestió. És per això que demanem que es pogués simplificar, tant l'enviament per part nostra, com per enviar-ho altres entitats cap a nosaltres... doncs sobretot, ens estalviaríem moltes trucades i pèrdues de temps... MOLTES GRÀCIES!!!
Tenim constància que l'usuari va realitzar la sol·licitud de canvi a través de la via habilitada a tal efecte.