Tràmits municipals (e-TRAM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
1 resultat trobat
-
Millora en la transparència sobre la documentació disponible per l'Administració
Entenc i estic d’acord que, segons l’article 28 de la Llei 39/2015, l’administració pot consultar la informació que ja es trobi en poder d’altres ens públics. Tanmateix, com a ciutadà, no tinc cap manera de saber quina documentació concreta està realment disponible per part de l’administració en relació amb el meu expedient o situació.
A la pràctica, això fa que, tot i autoritzar la consulta de dades, acabi tornant a adjuntar tota la documentació, per assegurar-me que l’administració disposa del que necessita. Això genera una duplicitat de gestions i una pèrdua de temps tant per part meva com possiblement també…
1 votBenvolgut/da,
Gràcies per la vostra proposta de millora. Ens podeu confirmar si és l'administració qui us demana la documentació tot i tenir-la o és vostè que l'adjunta per si de cas no la tenen?
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?