que el que és diu sigue veritat, simplement i no prenguen al poble per tontos i abús de poder, falsetat document públic, prevarició, etc
No és pot abusar d'un poder per tindre un càrrec,, ja que és delicte. Prevaricar, coaccionar, humillar, acosar reiteradament, mentir en document públic, acudir 6 agents cuan un ciutadà diu que truque un começ que es nega a donar un full de reclamacions i dir que es poden negar, no fer acta al comerç, i amenaçar en que si torno a entrar em detindran a mi? em va fer gràcia que digues per "violació de domicili juridic", jjajaja, un comerç clar, en horari d'obertura al públic. I dir, si li diuen que no entre no entra i prou, li ha quedat clar? i tant, jo tinc molt clar les coses, altres no però les tindran. Ni que viguen 20 agents, i es fiquen guants intervenció dintre del comerç i devant on visc jo, per a més inri. Poder el delicte el va cometre algú que no sóc jo? la resposta es si. A mi em dona igual que l'alcaldesa no face res sabentho ja que és el seu deure, l'inspector després de mesos diu que no sap el que fan els seus agents? em sembla molt greu, ja vorem que dirà la justicia.