L'accessibilitat al carrer hauria de ser una prioritat per tots els ajuntaments i un dret per les persones amb mobilitat reduïda.
L'accessibilitat al carrer hauria de ser una prioritat per tots els ajuntaments i un dret per les persones amb mobilitat reduïda. Hi ha nombrosos carrers a Segur de Calafell i Calafell que no tenen les voreres adequades per a gent amb cadires de rodes, ni tan sols les sortides del pàrquing a nivell carrer públic estan habilitades correctament, o estan tan destrossades que és impossible de baixar. El carrer Lluís Companys amb Carrer Vístula no té accessibilitat per cap pas de vianants ni pàrquing. Adjunto fotos per la vostra referència. La plaça d'aparcament per a discapacitats es troba en un lloc, carrer Tajo amb Lluís Companys, on no es pot sortir de cotxe a causa del mal estat de la vorera i, a més, no hi ha forma de baixar pel pas de vianants a causa de l'esclau que hi ha i la manca de rampa en el pas de vianants, que impossibilita baixar amb cadira de rodes. De què serveix aquesta plaça d'aparcament doncs? Avui, he caigut amb la cadira de rodes intentant accedir a la vorera, tot tenint ajuda, perquè sola seria impossible d'anar pel carrer, per innumerables voreres sense accessibilitat i en mal estat, i que no m'atropelles cap cotxe a la carretera. Estic bé, unes quantes garrapades i prou, però haurien d'arreglar l'accés per pujar i baixar les voreres pels passos de vianants, si us plau, una altra vegada podria fer-me molt de mal, jo o qualsevol persona amb mobilitat reduïda o gent gran, inclús vostè mateix, també causa del mal estat de la vorera en si. Són propietaris d'un pis al carrer Lluís Companys amb Vístula i arriba a casa és una odissea. Gracies per la seva atenció i temps