MASSA BLINDATGES I REQUISITS PER UNA CIUTADANÍA D'EDAT AVANÇADA, AIXÒ NO ÉS TRANSPARÈNCIA, SÓN GANAES DE BUSCAR TRES PEUS AL GAT
Bon día,
darrerament he visitat el poble de Bimbodí per veure algunes cases en venda. He trobat dues que m'agraden. Però una d'elles, al carrer Menéndez i pelayo, hi ha alguns incívics que l'utilitzen de cagader per al seus gossos...
L'altra, al carrer Ponent, també sorgeix la mateixa problemàtica dels animals, però aquesta vegada per les molèsties dels lladrucs d'uns gossos que estan permanenment tancats i que no tol-leren la presencia d'estranys al carrer... Això també ho he detectat a altres indrets del poble
Per tot plegat hauré de desistir de venir a viure amb el meu fill, ja que ambdós estàvem ben il.lusionats amb aquesta idea. Personalment em costa d'entendre aquesta deixadesa als carrers i que la normativa sigui paper mullat en benefici dels que sembla que tenen permís per fer el que volguin trepitjan els dret de la majoría de ciutadans respectosos
Salutacions, Joan Manel jmcanher@gmail.com

Bona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per adreçar la vostra consulta a l’ajuntament, ho podeu fer a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Gràcies i salutacions.