Calen millores en l'estructura i presentació de la informació i a nivell funcional
- La estructuració de la informació és pésima i dificulta molt trobar alló que es busca.
- La font triada dificulta molt la lectura igual que la diferència de tamanys.
- L'espai interlinial és pràcticament inexistent i la separació entre paràgrafs igual -. Els colors són massa semblants, caldria un codi de colors per tipologia de publicació.
- Manca una estructura jeràrquica que permeti navegar pels diferents anuncis referents a una mateixa convocatòria sense haver de recorre cada anunci per separat.
- Els filtres són pocs i inadequats. Per exemple, si vols veure només les convocatòries inicials és impossible perque seleccionant "convocatories" igualment et mostra les resolucions i les fases intermitges.
- Manca un històric més gran de convocatòries anteriors
Resumint: trobar quelcom és un esforç per part de l'usuari i en general la usabilitat i la interficie d'usuari deixen molt que desitjar. Caldria un estudi per part d'un analista de experiència d'usuari que adeqües el tauler.

Benvolgut/da,
El nou frontal de la ciutadania millora molts dels aspectes indicats. El portal es troba ja a producció disponible a diferents ens. Serà durant el segon i tercer trimestre de 2024 quan se'n farà el desplegament efectiu al territori.
Pot trobar més informació i exemples al següent post: L’e-TAULER actualitza el disseny del portal de la ciutadania i afegeix la consulta d’anuncis i edictes històrics
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per
Mª del Carmen Pinent Llombart
Quant et poses al damunt del text es podria obrir una lupa i on passa el ratolí ampliar el text sense tenir que descarregar per poder entendre el que posa, ja que la lletra es minúscula.
-
comentat per
Gemma
està tot desordenat.... massa informació i massa poc visual... ha de ser més fàcil trobar les resolucions... s'han d'introduir a la carpeta del client que per algo és... ens feu fer mil tombs als ciutadans per a trobar una agulla en un paller quan tot seria més fàcil si s'utilitzessin bé les eines... si tenim carpeta de ciutadà allà perquè posa FINALITZAT un tramit però no em surt el PDF de la resolució????? és absurd, mireu pàgines web d'altres entitats privades i agafeu una idea del que és una pàgina fàcil d'utilitzar dinàmica, visual, etc....
-
comentat per
Daniel
Todo está lioso, enredado y complicado. Mezcla de temáticas sin sentido. Falta estructuración clara para encontrar lo esencial.
-
comentat per
Gemma Zafra Zaragoza
Aquesta web és nefasta
És igual que arribis aquí, via ajuntament, consell comarcal, o des d'on sigui. Constantment et redirigeix obrint noves pestanyes, demanant identificació digital cada vegada
Costa molt arribar al tràmit que vols realitzar, no és intuïtiva, no és àgil i quan aconsegueixes generar i presentar una instància, passats uns dies, no apareix als "meus Expedients", i de sobte torna a aparèixer.
No queda clar si s'ha realitzat cap gestió sobre l'expedient, només veig "en tràmit" o "finalitzat", ni cap persona de contacte o correu electrònic al que dirigir-se.No contacteu via correu electrònic, quan es demana expressament, per exemple el CCAE sempre és via SMS, sense opció a contestar ni trucar, quan s'ha indicat que volen la resposta via mail.
Avui he trobat un expedient del mes de juliol, que havia desaparegut; també he trobat una resposta denegatòria del dia 30/08, i fins avui no hi era, tractant-se de temes molt delicats i personals
Hauria de ser accessible des de qualsevol navegador, fins i tot via mòbil
A la pàgina principal de la "meva carpeta" s'anuncia "visió integrada", "t'avisem", "agafa el control" .. Res de tot això és veritat, i la majoria dels enllaços et porten a on volen
Hauríeu de mirar el funcionament, per exemple, de Seguretat Social i/o AEAT, per saber com estructurar una web/seu electrònica
Desconec quants diners ens consta als ciutadans, però estem a l'any 2021, i no tenim cap web en condicions de cap organisme oficial (excepte la DIBA) a Catalunya -
comentat per
Sira
Treballeu millor I penseu més en el ciutadà.
Al 2021 hauria de ser possible pagar tot online, que Barcelona ja ho fa. -
comentat per
PERE SENYE
Cal poder trobar les actes dels plens amb facilitat, a no més de dos clicks per entendre'ns, i aquestes han d'estar en ordre de dates. Com a mínim!
-
comentat per
Cristian
Si realment es vol arribar a la major part de la ciutadania possible, cal una arquitectura de la web molt més senzilla, estructurada i ordenada. Sovint es cau en un defecte d'informació excessiva i redundant (arribar al mateix lloc per moltes vies diferents) que en comptes de facilitar la navegació per la web, la tornen una experiència lenta i difícil.
Per assolir això, és també imprescindible utilitzar un llenguatge més planer, una sintaxi més resumida i directe, així com codis de colors i una selecció reduïda de fonts de lletra, com molt encertadament ha comentat un altre usuari i que sembla que ja esteu implementant.
Per tal de no aclaparar i confondre al lector obligant-lo a transitar per moltes pàgines, fer lectures llargues i feixugues i/o entrar en detalls no rellevants en aquell precís instant pel que necessita o busca, en molts casos es podrien redissenyar els continguts afegint el típic botó amb el símbol "?" al costat d'un encapçalament sintetitzat de fins i tot una única paraula clau. Aquest botó obriria una petita finestra superposada a la pàgina activa (estil "nota") on s'explicaria o matisaria breument (fins a 500 caràcters) la informació de l'encapçalament que consideressin necessari. Si l'usuari encara necessités ampliar aquesta informació, aquesta nota (llavors sí ) contindria un enllaç que portaria a un altre pàgina de la web.
-
comentat per
anònim
* La informació no apareix de forma clara (lletra molt petita, poc espai i molta informació)
* Les convocatòries no estan clarament precisades (no se sap quan comença i acaba el termini de presentació de sol·licituds, com tampoc el moment del procés ja que es van generant entrades per una mateixa convocatòria)
*Potser s'hauria de generar la convocatòria amb data d'inici i finalització de presentació de sol·licituds i tota la informació que es generés que pengés d'aquesta entrada, com passava abans. Amb una lletra clara i amb més espais entre convocatòries.
-
comentat per
anònim
Posar lupa per buscar en els pdf online de les resolucions
-
comentat per
anònim
En general tots els documents del Centre sín de baixa qualitat tipogràfica, són de lectura difícil i costa de trobar els identificadors, per exemple nº d'expedient... Caldria donar un format i utilitzar un llenguatge que facilitin la lectura i ressaltin dades per arxiu.
En resum, un format que a rimer cop d'ull permeti identificar el document i que permeti una lectura segura que destaqui alló que és signifiucatiu del documenti) Destacar allò que es vol comunicar i posar la "palla" en lletra petita.
II) Capçalera amb el número d'expedient destacat i, el motiu de la comunicació (aprovació/denegació/requeriment....) -
comentat per
anònim
hola me agradaría que feu mes cosas an al esceiparc es a di mes moduls
-
comentat per
anònim
Tan difícil és fer una pàgina web comprensible?
-
comentat per
Eloi
El el tauler d'anuncis no saps de quin ajuntament estàs consultant. Ho dic perquè estic consultant informació en dos llocs diferents i no en
-
comentat per
anònim
Calen millores, cels escrits sembla que els enviï un enemic jurat del lector,
Costen de llegir i d'interpretar, no s'entenen a la primera. No es veu cap esforç de servei per per facilitar la tasca de l'usuari.
Es un estil burocràtic, impersonal, antiquat. No destaca lo important. Per dir-ho d'una altra manera, una interface poc atractiva
I em refereixo només als aspectes formals dels documents.
Respecte als continguts i la reglamentació també se'n hauria de parlar.
-
comentat per
Fernando
WEB laberíntica.
No destaca lo principal, de lo secundario.
En algún punto todo se mezcla y se retorna el principio, sin elegirlo.https://atos.net/es/spain
Parece simple, pero hecha por expertísimos. -
comentat per
jesus
una pagina complicada per trobar les coses
-
comentat per
Elvira Dominguez
Controlar els ressaltats dels vincles que provoquen confusió i dificulten trobar la informació.
-
comentat per
anònim
LAS PAGINAS ELECTRONICAS, A DEMAS DE IMPERSONALES NO SON NADA CLARAS. SERIA CONVENIENTE QUE ESTUBIESEN MUY BIEN EXPLICADAS Y QUE FUESEN INTUITIVAS ESPECIALMENTE PARA LOS MAYORES. SERIA BUENO QUE ESTAS PAGINAS LAS REALIZASE UN PROFESIONAL PERO ANTES DE LANZARLAS AL AIRE FUESEN COTEJADAS POR EL CIOUDADANO QUE AL FINAL ES EL QUE NECESITA SABER DONDE ENCONTRAR SUS PROBLEMAS. YO CONOZCO A LA PERFECCION MI CASA Y ESTA TODO ORDENADO SEGUN MI CRITERIO, PERO SEGURO QUE LOS VISITANTES QUE BIENEN A MI CASA NO ENCUENTRAN DONDE ESTA GUARDADO EL TARRO DEL AZUCAR
-
comentat per
Mar
Tot això de al ecnologia està molt bé però no oblidem que hi ha motla getn sense accés o sense saber com va: getn gran. Ademés, si hem de dissenyar pàgs. web d´ús pel públic, assegurem-nos de que estan molt ben pensades, disssenyades, fàcils i senzilles i super user firendly. Aquí, en aquest país hi ha tendencia a fer webs complicades, recarregades i que no s´entenen i costa trobar la informació. Pensem en els usuaris alhora de fer webs i apreguem dels que més saben
-
comentat per
Eva
Esta web sería mejor cerrarla y que alguien con conocimientos, y sobre todo con actitud por mejorarla, se lo tome en serio. Igual hasta han cobrado por ello....