Poder obtenir el volant de padró online a l'instant
Que es pugui descarregar una còpia del volant d'empadronament amb data actualitzada des de la Carpeta Ciutadana. Moltes gràcies!
Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. S'està treballant en un pilotatge a l'entorn de "El meu Espai" que facilitarà l'obtenció de volant d'empadronament de manera automàtica. Aquest evolutiu, es preveu pugui estar disponible pels ens locals durant el transcurs d'aquest any.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per Joan
Suposo que la tramitació de les peticions (empadronament, convivència, etc) són automàtiques, sense validació humana.
Si fos possible el resultat immediatament, ens estalviaríem comunicats, atenció i temps.
Malgrat aquest comentari, estic força satisfet amb el servei, les meves peticions fetes al matí, en unes hores les tenia resoltes: Felicitats! -
comentat per Brahim
Poder solicitar el volante o el certificado de empadronamiento con el certificado digital sin tener que ir a consistorio.
-
comentat per Jose Manuel
Al igual que se hace con la vida laboral, y otros documentos oficiales, se debería poder descargar en el momento el padrón municipal siempre que el solicitante está acreditado con clave, certificado u otro sistema.
Gracias. -
comentat per anònim
Seria ideal que el formulari d'empadronament es pogués omplir en linea.
-
comentat per anònim
Hola buenos días, Solicitar una copia de padrón como lo tienen actualmente, es lamentable, deberíamos los ciudadanos tenerlo de manera inmediata ya que las oficinas están cerradas, son documentos del ciudadano, y sino al menos que el funcionario que trabaja para el ciudadano lo enviara a un email de la misma manera que si fuera uno allí presencial, imprimir el padrón y enviarlo por email, cambia muy poco.
-
comentat per monica rodriguez
Que el sistema permeti descarregar el volant i no tenir que anar presencialment a les oficines a recollir-lo