Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
148 resultats trobats
-
Soporte online
Seria conveniente un soporte ante errores de validaciones, o desconocimento de las operativas a seguir. Gracias.
33 votsEn todos los servicios que presta el Consorci AOC encontrará enlaces a nuestro portal de soporte des de donde podrá contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario ante cualquier duda.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Problema registro sin certificado - Solo CIP
Intento darme de alta sin certificado.
El resultado del registro me dice que no se ha podido por algún error.La tarjeta sanitaria la he perdido y he pagado una nueva que llegará dentro de 1 semana o semana y media.
El único dato que puedo aportar en la targeta sanitaria es el CIP: GAPE**********
3 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions, -
site incompréhensible pour un étranger;
impossible de comprendre ce que vous attendez de moi pour que je sois en règle lors de mon séjour à Barcelone.
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
No funciona l'aplicatiu per ajuda autònomes
Sempre dona error, si us plau, arregleu-ho...
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
2 vots
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Que les plataformes funcionin, gràcies
Si hem de demanar un ajut via internet, si us plau, que les platformes funcionin, no ens feu perdre el temps. Gràcies
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
mejorar la web
Iniciais un proceso de tramite y no hay manera de entrar, se colapsa desde el primer segundo.
Un desastre como cualquier oficina gubernamental. Les pagamos para que hagais las cosas bien y no hay un funcionario apto en este pais.2 votsApreciado Sr. / Sra.,
Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
2 vots
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Tengo 71 años. No sé que tengo que hacer. Me pueden explicar más claro.
Que sea más fácil y con menos pinchazos, links etc. piden datos que ya tienen o que no les hace falta. Para qué los quieren ?
2 votsApreciado Sr. / Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
Consorci AOC -
multa de transit identificació de conductor d´empresa
hola soc una empresa i he rebut una multa de transit. vull identificar al conductor i no hi ha manera. com ho he der fer?
2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
posar un botó de inici de sessió
a la pantalla diu, inicieu sessió i no hi ha cap botó per prémer
2 votsPer qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.
Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
NO funciona Clave para conectarse, indica que lo intente más tarde cada vez que lo solicito
No funciona, incdica continuamente: Error realitzant la validació. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es el espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El canal de entrada de incidencias de los servicios del Consorci AOC es nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), con el que puede contactar mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Do you make everything so complicated deliberately?
I've been trying to sign up for idCAT movil for half and hour. That's the first step in trying to register myself as looking for work. If I can't even access the registration form, how can I request a cita previa? The feelings of frustration after trying to complete anything of this nature on Catalan government websites are unparalleled.
1 votDear Mr./Mrs.,
The incident entry channel for Consorci AOC services is our User Service Center (CAU), which you can contact through the different channels that you will find indicated on our website.
Thanks and regards,
Consorci AOC
-
Bucle
Hi ha un bucle al intentar entrar el meu espai del AOC. Quan es vol entrar fent servir la clau permanent, et retorna sempre a la pagina previa
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per poder revisar l'error indicat, si us plau, contacta amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU).
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Envieu les notificacions en català, si us plau.
Em sembla inaudit que rebi el correu d'avís de caducitat del meu Icat en castellà, només.
Dic inaudit per no dir-la més gruixuda1 votMoltes gràcies pel vostre suggeriment. El correu que indiqueu s'envia en català o castellà en funció de l'idioma seleccionat en la sol·licitud d'alta de l'idCAT Certificat. Actualment alguns usuaris han comentat que l'han rebut en castellà tot i haver-ho sol·licitat en català i és una incidència que estan revisant els nostres tècnics. Esperem que estigui resolt en la propera intervenció del web idCAT. Disculpeu les molèsties.
Atentament,
Consorci AOC
-
Menys internet i molta més gent preparada presencialment.
Tothom veu que aixó d'internet és problemàtic. Serveix d'ajuda opcional però s'ha d'eliminar que sigui l'obligada i esclava via d'accés a una administració amb respostes del tipus "no respongueu aquest missatge".
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Els mètodes d'accés configurats un tràmit són responsabilitat de cada organisme. Des de l'AOC només proveïm les eines digitals. Tanmateix, en cas de tenir algun problema o dubte en l'ús o accés en alguna de les nostres eines, pot contactar-nos mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Salutacions,
Consorci AOC
-
proposta de millora en la gestió de suggeriments
Vaig escriure-us i des de la pàgina on vaig escriure em remeten a aquesta. A sota us reprodueixo el diàleg. El fet que em sorprèn és que torneu la pilota al ciutadà i no us comuniqueu directament entre vosaltres. És la mateixa feina, però estalviant un pas al ciutadà. Això desencoratja d'allò més.
D'altra banda, em queixava que en els exemples d'Idcat useu l'acrobat en castellà. Us demano que ho corregiu i que em digueu el criteri pel qual fins ara ho havíeu fet així. Gràcies.
"A continuació us facilitem la informació relativa a la resolució de la vostra petició,…
1 votDisculpa per haver-te adreçat a http://millorem.aoc.cat. Ja hem actualitzat la FAQ. Gràcies per l'avís.
Salutacions,
Consorci AOC
-
no llegan los SMS
tras iniciar un tramite o subir un documento, nos pedis un codigo que se envia por SMS; pero no llega... dos dias intentandolo. Deberia funcionar mejor, nos obligais a repetir los tramites varios dias seguidos, hasta que llegue el codigo. Yo todavia no lo he conseguido.
1 votApreciado/a,
Los SMS de idCAT mòbil deben llegar al momento. Excepcionalmente, pueden demorarse unos minutos en caso que haya mucha concurrencia. Por favor, contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU) para que puedan revisar su caso ya que si no le está llegando debe tratarse de una incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Nothing works
Your app is hard to use for non Spanish people, and it doesn't work on my phone. I couldn't make it take the selfie, and I can't register with my German bank card! I tried five or six times now.
Since I can also not get an appointment to make my NIE, I don't see that any applications are working in Spain. :D1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Us confirmem que l'idioma de suport és en català i castellà, a continuació pots traduir la resposta: https://translate.google.es/?hl=es
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències amb l'alta de l'idCAT Mòbil per selfie és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?