Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
421 resultats trobats
-
Poneis las cosas muy dificiles para personas mayores
Poneis las cosas muy dificiles para personas mayores
1 votBona tarda,
Gràcies per participar a l’espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Us recordem que per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, disposeu del portal de Suport (suport.aoc.cat), des d’on podeu obrir una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Error preinscripcio
Vull cursar la meva preinscripció i la pagina em dona error de manera constant. Podeu ajudar-me?
1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
trámit alta
el donar-me d¨alta idCAT mòbil, l¨últim pas no es veu, t¨envien el codi el mòbil pero no es veu el recuadre on tens que introduir el codi
això provoca perdues de temps, trucades el servei...
Els informàtics tenen que fer la pagina on tens que posar el codi no quedi amagada, ja que obliga a pujar la pàgina1 votGràcies per la vostra aportació. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
La descarrega del rebut d alta a l idCAT no funciona
La descarrega del rebut d alta a l idCAT no funciona
1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Voldria que quan poso les dades per sol.licitar una cosa, serveixi per a aconseguir-la. M'invita a fer-ho presencialment, no serveix
L'aplicació no serveix per a res. Em diu que hi vagi presencialment i, per a això no cal cap sistema telemàtic. Gràcies
1 votBona tarda,
Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat). Gràcies. -
Deberia tenerse en cuenta que las personas mayores podemos no tener movil y tenemos que usar el de nueatros hijos, creando esto problemas
Es un poco complicado para una persona mayor acceder a su propia información sin la.ayuda de familiares
1 votGràcies per la seva aportació. Si té qualsevol dubte o consulta sobre el servei, l’atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
Alta servei
Alta al servei
Vas seguint els passos.. si et dona error fes enrrera fins que et dona l’opcio de posar les lletres de la imatge que es veu.. (la que es posa per detectar que no ets un “robot”).1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
Sembla que no funciona correctament. El codi de seguretat surt com a incorrecte constantement
El codi de seguretat dona error de forma constant. Es del tot impossible fer el registre
1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
mes senzill
mes senzill sempre surt advertencia desagradable de entrar en un lloc insegurq
1 votGràcies per la vostra aportació. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
inutils. com es que sempre ho sentiu i no hi ha manera de poder enregistrarme. aixi es com vetlleu pelks avis?
lo ditmes amunt, sempre ho sentiu pero jo no puc enregistrarme
1 votBona tarda,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i dispenseu les molèsties.
-
Error amb el certificat electrònic
Hola, jo tinc el cetificat idcat i al clikar em dona Error amb el certificat electrònic
1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
Mismo nr móvil para varios usuarios
Imposible dar de alta a mi hijo (que no tiene su propio nr de móvil) con mi nr de móvil
1 votona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
A l'inici cal explicar si per introduir NIF i telèfon cal entrar a interner a una adreça determinada o bé cal entrar en l'administració conc
Quan et demanen NIF i telèfon no et diu si cal entrar a interner a una adreça determinada (p.e aoc.cat) o bé cal entrar en l'administració concreta i buscar la pestanya d'idCAT Mòbil?
1 votBona tarda,
-
Error validació
Problemes de validació identitat
1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
quina caca!!
No em deixa accedir amb idCAT Mòbil nou. Quins collons que teniu cracks!!! així va el pais
1 votBona tarda,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obrir una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
-
porque las personas que tienen targeta de salut cat pero tiene NIE no pueden tener clave idCAT Mobil
1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
Jo contractaria nous informátics, mes eficients i molt mes económics que aixó....i mes ara... que be....
Ens trovem desrés d´un dia amb una paret altísima, sense posibilitat de superar-la....Molt malament aixó es un peix que es mosega la cua.
1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us podeu adreçar al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obrir una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
El mossos m´han identificat amb el meu DNI nou fa una setmana, pero la Generalitat no te la dada correcta encara hi figura l´anterior DNI qu
No tenen (Generalitat de Catalunya), les dades del meu nou DNI que vaig pagar a la Policía el pasat 08/03/2019.
Sugereixo actualitzacions diarias de dades de DNI enytre Generalitat i Policia Espanyola.
Gràcies.1 votBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
esta pagina es un timo, no quiero pensar en la gente mayor que no tenga ni idea de ordenadores un desatre y ames no salen las cartas de pago
como toda la vida que envien cartas para saber cuanto y en q plazo tenemos que pagar nuestros impuestos, ya esta bien de q tengamos que tener ordenador etc y las personas mayores como mi padre con 79 años le voy a decir que ahora tiene q domiciciar cuando toda la vida a estado pagando sus impuestos cuando recibia sus cartas tanto de basura como de ibi ..que es lo que quieren cobrar un 10 por ciento mas de retraso ...ya entiendo esto es un chollo asi todo quisqui paga de mas ya esta bien de tomarnos el pelo ...…
1 votAquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per dubtes o incidències amb l’eina, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat).
Gràcies i salutacions.
-
Pantalla en blanc
Apareix la pantalla per identificar-se pero nomes l'avis, no es pot introduir cap dada
1 votBona tarda,
- No veus la teva idea?