Que el certificat funcioni
Proposo una cosa tant senzilla com que una vegada instal·lat el certificat funcioni, de fet em funciona perfectament en tot el que el faig servir menys a en els tràmits amb gencat.
Des de la pàgina de suport m'han dit de tot, que si no el tinc instal·lat. que perquè funcioni he de fer-ho des de windows amb edge, etc.
L'ultima, i si reconec que és una solució per sortir del pas puntualment, que accedeixi a través d'una pàgina d'ncognit.
Penseu solucionar el mal funcionament o els que gosem no plegar-nos als srs de Wimdows o de Mac seguirem estant discriminats?
Els sistemes operatius compatibles amb el certificat idCAT són: Windows, macOS, Linux i Chromebook.
Si el certificat funciona correctament en mode incògnit, això indica que l’idCAT està correctament instal·lat i operatiu al dispositiu. En aquests casos, habitualment la incidència està relacionada amb la configuració del navegador.
Per tal de garantir el bon funcionament del servei, recomanem esborrar les cookies del navegador, netejar l’historial de navegació i esborrar la memòria cau
Atentament,
Consorci AOC