Videoidentificació compatible amb tots els navegadors
Fàcil, ràpid i hauria de poder-se fer des de tots els navegadors.
El procés és ràpid i àgil.
IdCAT Mòbil és una molt bona eina per al ciutadà.
Però el procés de renovació s'hauria de poder fer també des de qualsevol navegador o, si més no, des dels més importants, inclòs Mozilla.
Benvolgut/da,
S'ha detectat que les darreres versions del Mozilla Firefox bloqueja els permisos de la càmera i no permet finalitzar-lo. Per tant, els navegadors compatibles pel procés de video-identificació són Google Chrome i Edge.
S'ha indicat l'avís al Portal de Suport de l'idCAT Mòbil. Si en les pròximes versions del Mozilla Firefox torna a permetre-ho, ho indicarem.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Josep Borrell
En el moment de renovar l'idCAT Mòbil havia de fer una fotografia del DNI, una selfie i enregistrar un petit vídeo.
El meu mòbil té configurar el Mozilla com a navegador per defecte. I en el moment d'obrir el codi QR per procedir a fer les fotografies i vídeo el sistema em va dir que aquell navegador no estava suportat.
Com a alternatives, només em mostrava els logos de Chrome i Edge.
Espero que aquesta informació us sigui d'utilitat. -
comentat per Dimas
Adjunto captura de pantalla. Fet utilitzant el navegador Mozilla Firefox 121. La URL que genera l'error és: https://videoidentificacio.idcat.cat/client/obamodule/Otp/3014
-
comentat per Dimas
He passat tot el procés de validació des del mòbil fins que he arribat a la prova de vídeo, quan m'ha aparegut un missatge dient que el meu navegador (Firefox per Android) era incompatible i havia de fer servir Chrome o Edge. Evidentment no he acabat la validació.