IdCAT Certificat - Demanar en l'alta el número de Suport del DNI
Em van robar el DNI i m'han suplantat identitat. Presencialment en dos entitats bancàries han aconseguit extraure diners en finestreta amb el meu DNI robat i denunciat i també han aconsenguit fer una transferència fraudulenta presencial Per evitar les suplantacions d'identitat i garantir les nostres dades caldria indicar el número de suport del DNI en el moment de fer l'emissió de l'Idcat Certificat i no la data de naixement que és una dada molt simple. Sóc també operadora d'Idcat certificat i crec que seria més segur indicar el número de suport o expedició per evitar que es facin frauds i suplantacions. Gràcies
l'idCAT Certificat no es pot realitzar només online. Després de la sol·licitud online del ciutadà cal la validació de la identitat per part de l'operador de l'entitat de Registre. Qui farà l'acarament amb el DNI i la persona al davant i comprovarà la identitat. Haurà de validar i rectificar , si s'escau, les dades que hagi indicat el ciutadà en la sol·licitud, en cas d'haver-la fet des de casa.