Parla amb me
No soc a Barcelona.
No puc re instalar el meu id Cat mobil.
No puc rebre el código corresponen per activar la meva identitat
No puc fer uns altres trámits
No puc imaginar que fer despres del 31/01/2021 quan ja idCat no serveix per res
No puc anar a l correu electronic per explicar que vol fer, o meus dificultades per explicar amb claritat.
Tinc mes "no puc"; mes també tinc tots el jo puc per surtir endevant i fer realitat els meus somnis, amb vosaltres, si vols. Cal que diu res? Si! Moltes gràcies!
Benvolgut Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC