L´acces a la seu electronica via Clave no es vàlida
Si em vull donar d´alta per Clave no funciona i si no estic empedronada a Terrassa pero necessito fer gestions no em val el idCat.

-
comentat per
X
Que se pueda utilizar la CLAVE PIN (la que se usa con la AEAT) que es el unico certificado que funciona en todos los navegadores, moviles y sistemas operativos. Que se consigue sin ir a ningun sitio es igual de segura o mas que los otros certificados que solo funcionan con sistemas operativos y antiguos programas obsoletos. Uno se topa con millones de problemas cada vez que tiene que hacer una gestion. Muchas gracias.
-
comentat per
Marta
Tràmits online. Estaria be que també et poguessis identificar amb la CLAVEPin, per descarregar i presentar una instancia genèrica online només m'ha permés identificar-me amb idCAT. Jo no visc a Catalunya, la meva tarjeta sanitaria es d'un altre comunitat i per tant no he pogut demanar la idCAT. He tingut que presentar l'instancia a nom d'un familiar.
-
comentat per
anònim
q es pugui fer servir la identificació CLAVE per poder entrar als tramits de l´ajuntament
-
comentat per
nerea
Que deixin entrar d'alguna manera sense el idCAT, el que no pot ser es que vagi porbant havera quin tramit administratiu em deixa entrar amb el dni i l clau permanent de la seg social per poder accedir i anar al tramit que vull.
-
comentat per
José Miguel Camacho Díaz
Com la major part dels ciutadans Catalans, disposo del meu DNI electrònic i de l'aplicatiu Cl@ve per a identificar-me i fer les gestions telemàtiques amb les diferents administraxcions. Crec que l'haurien d'integrar també per a les gestions amb l'Administració de Catalunya. No és de rebut el que actualment passa, que obliguen a disposar d'un altre mecanisme d'identificació, l'idesc@t. Pensin en els ciutadans si us plau.
-
comentat per
ISRAEL
em dona error sempres que intento introduir les claus, crec que es un problema de la pàgina ja que en altres portals em funciona correctament.
-
comentat per
anònim
Es de cajón de abedul, vaya
-
comentat per
ISRAEL
em dona error sempres que intento introduir les claus, crec que es un problema de la pàgina ja que en altres portals em funciona correctament.
-
comentat per
Javier Ceballos
Poder entrar con Cl@ve a la carpeta ciudadana del Ayjntamiento de Barcelona sería bastante más útil que la situación actual
-
comentat per
Juan Cots
Es pot accedir amb IDCat, eDNI i altres: Haurieu d'especificar quins són els altres i deixar triar l'opció, si no el sistema busca el certificat incrustat en el PC que pot no ser vàlid. Jo voldria accedir amb Cl@ve, però no puc
-
comentat per
anònim
Siempre me sale lo indicado arriba y tengo el sistema clave permanente activado y necesito solicitar un documento. Me podrian ayudar?
Gracias -
comentat per
anònim
L'alternativa d'utilitzar la e-Clave ha estat fallida després de varis intents
-
comentat per
Francisco Javier
No es completa automàticament ni permet acabar de completar les meves dades personals (segon cognom) quan accedeixo a una instància genèrica en línia del meu ajuntament (Canet de Mar) mitjançant l'accés per Cl@ve Permanente.
-
comentat per
Javier Soto
Me da error cuando quiero entrar con la Clave Permanente
-
comentat per
anònim
Permitir TODOS los sistemas seguros en vigor facilitados por la Administración Central (DNIe/Cl@ve u otros) y no obligar a los ciudadanos a tener activos múltiples sistemas de identificación, uno para cada chiringuito.. Es deprimente la sensación que da esta situación.
-
comentat per
Antonio Alarcon
No se puede firmar con clave PIN
-
comentat per
anònim
Yo lo he hecho servir en varias ocasiones, pero con demasiada frecuencia, NO SIEMPRE, está operativo. En cambio, a la misma hora, en páginas similares de la administración central, funciona perfectamente. :((
-
comentat per
anònim
¡¡¡Que resolváis el acceso para identificación con Cl@ve!!!
-
comentat per
anònim
¿Por qué no puedo acceder usando Cl@ve si me ofrece la opción?
En otros portales de la administración estatal me funciona perfectamente. -
comentat per
Mario
NO funciona el clave pin. el boto dona error