dos usuaris amb un sol número mòbil
a casa nomes tenim un terminal mòbil, però som dos persones interessades en tindre idCAT, i tot i posar el nostre DNI, no ens deixa fer dos altes amb el mateix número. Aixì que ens tocarà adquirir una altra línea de telèfon... Jo crec que es pot millorar aquest aspecte, ja que posant el DNI de cada usuari, ja estaria be....
L'idCAT Mòbil permet identificar al ciutadà mitjançant el NIF i el número de mòbil, per tant, aquest només pot estar associat a una única persona. Així doncs, per raons de seguretat no és possible associar un mateix mòbil a dos ciutadans.
-
comentat per Aissa el hafi el hafi
Ruego que me den de alta con este número móvil en idcat 602017813
-
comentat per Aissa el hafi el hafi
Ruego que me den de alta en este móvil 602017813
-
comentat per anònim
U mateix número hauria de poder estar vinculat a més d'una persona. SI volem ajudar a persones grans a gestionar els seus tributs és impossible, ja que al no tenir teléfon móbil voldria utilitzar el meu i no és possible.
-
comentat per anònim
Tot són traves quan intentes proporcionar un telèfon de mòbil que ja està vinculat a una altra persona. Què passa quan qui vols registrar és una persona molt gran que no té mòbil? Per què no pots fer-ho amb el mòbil d'un familiar directe?
-
comentat per ricardo
UN MISMO TELÉFONO DEBERÍA PODER ESTAR RELACIONADO CON MAS DE UN CIUDADANO
-
comentat per JORGE PEPIÓ ESTEVE
Ruego que con el móvil que comparto con mi esposa ADRIANA ABEJARO RODRÍGUEZ, ( 607255104 ),me den de alta el idCAT
-
comentat per JORGE PEPIÓ ESTEVE
DÚES PERSSONES,PODEN TENIR I UTILITZAR UN MATEIG MÓVIL. PER AIXÓ LA MEVA ESPOSA I JO COMPARTIM EL 607255104
-
comentat per Abdellah
X5629198V
-
comentat per anònim
CREC QUE S'HAURIA DE PODER FER ANAR EL MATEIX TELÈFON PER A DOS USUARIS DIFERENTS. JO LI FAIG TRÀMITS A LA MEVA MARE I NO TÉ MÒBIL I TAMBÉ HE DE FER ELS MEUS.
NO M'HE POGUT DONAR D'ALTA PER AQUEST MOTIU! NOMÉS ELLA
ENCANVI SI QUE ACCEPTA UN MATEIX CORREU PER LES DUES -
comentat per merce franquesa niubó
PER UNA PERSONA DISCAPACITADA, SENSE MOBIL, NO PUC USAR EL MATEIX NUM DE MOBIL MEU (PARELLA I QUI FA TOTS ELS TRÀMITS DE TOT)
-
comentat per anònim
Vaig donar d'alta l'ID CAT móbil al meu telèfon amb el meu dni i ara no puc accedir des del meu telèfon al de representació de la meva empresa, Seria ideal que pogués accedir per mitjà del meu telèfon a tota la documentació relativa al meu dni personal i al de representació
-
comentat per anònim
el mateix telèfon mòbil*
-
comentat per anònim
El meu pare no te mòbil, a banda de tener un grau important de demència, no entenc perquè no pot fer servir el mateix que jo que m'encarrego de tots els seus assumptes. Ja em posat el DNI i la TSI i tot el que cal...
-
comentat per Francisco Bru
a casa nomes tenim un terminal mòbil, però som dos persones interessades en tindre idCAT, i tot i posar el nostre DNI, no ens deixa fer dos altes amb el mateix número. Aixì que ens tocarà adquirir una altra línea de telèfon... Jo crec que es pot millorar aquest aspecte, ja que posant el DNI de cada usuari, ja estaria be....
-
comentat per Aida
Poder tenir més de un telèfon per autentificar el codi d'usuari