dos usuaris amb un sol número mòbil
a casa nomes tenim un terminal mòbil, però som dos persones interessades en tindre idCAT, i tot i posar el nostre DNI, no ens deixa fer dos altes amb el mateix número. Aixì que ens tocarà adquirir una altra línea de telèfon... Jo crec que es pot millorar aquest aspecte, ja que posant el DNI de cada usuari, ja estaria be....
L'idCAT Mòbil permet identificar al ciutadà mitjançant el NIF i el número de mòbil, per tant, aquest només pot estar associat a una única persona. Així doncs, per raons de seguretat no és possible associar un mateix mòbil a dos ciutadans.
-
comentat per Isabel Reyes
Seria útil poder fer servir un mateix telèfon mòbil quan es tracta de poder fer tràmits per representació dels pares, quan són molt grans i ells no tenen telèfon
-
comentat per JOSEP sanchez
Els que cuidem de gent gran, que no tenen mobil necesitem poder tenir al menys 2 persones asociades al mateix mobil
-
comentat per MIGUEL
Sería interesante que el sistema dejara incluir varios usuarios con el mismo número de móvil, porque las personas dependientes no siempre tienen un teléfono móvil o como en mi caso que tengo 2 personas dependientes a mi cargo y solo tienen un número de móvil. ¿Qué hago en este caso?......primero doy de alta a uno y gestiono sus intereses, después lo doy de baja y tramito el alta del otro para utilizar este sistema. Considero que tendría que ser más versátil y flexible el sistema porque hay mecanismos suficientes para garantizar que no se produce ningún fraude, aunque sea utilizado por varios usuarios. Gracias. Un saludo
-
comentat per jose
mis padres son mayores y les gestiono los papeles ,como estoy dado de alta con mi teléfono no me lo deja poner
y para ellos dos he tenido que comprar dos teléfonos
creo qu e para recibir el código , una vez identificado con DNI PODRIA VALER CUAL QUIER TELEFONO -
comentat per montse
Mi madre tiene Alzheimer y por supuesto no tiene ni teléfono móvil ni correo, por lo tanto he de poner el mío y como ya esta puesto no me deja a mi acceder a tener idCat. a pesar de poner mi DNI y mis datos del Cat Salut. En estos casos como se ha de hacer? Y por lo que veo en los comentario este problema esta desde el año 2018, y no se ha solucionado todavia.
-
comentat per Agnès Gelpí i Lluch
Tinc un fill amb un 85% de discapacitat, incapacitat i òbviament no té mòbil. I, per això, no puc activar el seu IdCat, perquè el sistema no accepta que dues persones puguin tenir el mateix número de mòbil.
Trobo que caldria activar una segona opció, per exemple validar-se amb una adreça de mail, simplement amb una contrasenya. Però no podeu fer fora a algú del sistema per no tenir mòbil. I no trobo just que no pugui fer tràmits administratius via electrònica perquè no tingui mòbil, el pobre nano... i a mi em complica la vida perquè m'he de desplaçar enlloc de fer els tràmits des de casa. -
comentat per Aurora Iturgoyen Sabando
no entenc com no pot asumir la pàgina web que una familia de dos persones tingui el mateix número de movil
-
comentat per JOSEP-MªPONT
penseu que la gent no té perqué tenir móbil,i altre persona fa la gestió per una persona gran.
-
comentat per JOSEP-MªPONT
feh-mes sencill.penseu en gent de 95 anys!!!
-
comentat per anònim
Mirar de trobar una solució per tal que persones grans i, per exemple amb Alzheimer, i sense mòbil ni adreça de correu electrònic , es pugui gestionar el seu IdCat per una tercera persona
-
comentat per Àngel.
La unitat de la familia de la persona que està a la residencia pugui accedir a idCAT.
-
comentat per anònim
la meva mare te 84 anys i tots els tramits els i haig de fer jo. elmeu movil ja esta vinculat al meu identificador i no m'ha deixat vincula'l també al seu identificador . no i pogut fer el tramit i no se com ho haig de resoldre.
-
comentat per anònim
Se d' algun cas en que el fill/ filla te el seu mobil adscrit al idCAT del seu pare ( 90 anys) i ell/a no pot fer us del seu nº de mobil per el seu propi idCAT
-
comentat per anònim
Una persona de 101 anys que no disposa de mòbil però necessita una Identitat Digital per poder accedir a tràmits administratius on-line, li és denegat per no poder fer ús del número telefònic del mòbil de qualsevol dels seus fills, perquè ja "pertany a un altre titular". Com es pot resoldre aquesta situació que de ben segur passa en moltes persones d'edat avançada?
-
comentat per Joan
2 usuaris amb el mateix número de mòbil
-
comentat per anònim
Si no es pot associar un mateix mòbil a més d'un identificador, com podem fer gestions pels nostres familiars dependents? L'alternativa es fer les gestions presencialment però és evident que els familiars amb persones dependents se'ns ha de facilitar les gestions, no ans el contrari.
-
comentat per Joan Ramón Comas
Doncs això que he dit, "que tingueu en compte que un mateix telèfon pot estar vinculat a varies persones, tant jurídiques com, potser, físiques.
-
comentat per maria rosa
en el nucli familiar nomes tenim un movil de prepagament que va a nom de un de nosaltres, al mateix que nosaltres i ha moltes familias que no es poden costejar el tindre movils de contracte per cadacu de la unitat familar, seria interesant que ho tinguesin en compte per facilitar las gestions.
-
comentat per Joan
Ayudar a DEPENDIENTES y DISCAPACITADOS en tramites es imposible y deben PERSONARSE para cualquier cosa, esta MUY MAL PLANIFICADO, es discriminatorio
-
comentat per anònim
el mateix: dos necessitats de idCAT (per mirar imports i venciments d'impostos municipals) i només 1 número de mòbil. Totalment d¡acord amb el comentari del Sr Bru