Caldria poder identificar també persones que no disposen de targeta sanitària

Tots els usuaris ja poden disposar d’idCAT Mòbil, amb la nova opció de la videoidentificació
-
comentat per
Xico
El DNI hauria de ser sufficient. Acabo de pagar una multa via la web, aqui no no ha fet falta cap targeta ni "sistema alternatiu", a part de la targeta bancaria.
-
comentat per
Santi Mercadé
no pot ser que per posar una denúncia d'un taxista, a més del DNI etc hagi de posar el meu número de CatSalut. Què hi té a veure? Perquè ho fan? És impossible que sigui útil als ciutadans
-
comentat per
Noelia
Solo esta la opción de hacerlo con el cod de barras de la TSI y en el caso de mi marido la perdió y hasta que no le envíen la nueva no podría hacer este tramite y sin este tramite tampoco puedo hacer otros que son importantes.
-
comentat per
anònim
Després de les retallades sanitàries no es gaire útil tenir la TSI. De fet, sense retallades potser no estaríen tancant tota l'activitat laboral; ja que el sistema sanitari podría absorvir els nous malalts.
Un sistema sanitari deficient per manca de diners, no ha d'esser referent per realitzar sol.licituds en línea. -
comentat per
anònim
Cano
-
comentat per
anònim
Perdi mi tarjeta sanitaria y no podia darme de alta en este servicio, deberian dar otra opcion de identificacion en estos casos. Por el tema del Covid he tenido que esperar mas tiempo para poder recibirla y tuve que ir a por un certificado digital para poder realizar varias gestiones.
-
comentat per
anònim
No tothom te tarja sanitària i pot insertar el codi de barres
-
comentat per
Maite Cardona Sirvent
desde l la pandèmia que he intentat donar-me d'alta sense poder-ho fer fins ara. Vaig extraviar al març el moneder i amb ella targeta sanitaria. No vaig poder fer la denúncia fins al juliol. Fins que em van atendre al meu cap encara va passar un mes més. Sembla que no era important. Ni tan sols el número del codi de barres de darrera la targeta em van facilitar. Igual em va passar per donar d'alta Mi CatSalut perquè també demanaven el codi de barres. Amb aquesta meva mala experiència m'agradaria poder influir en que hi hagi un altre alternativa per poder donar-nos d'alta, i tingueu en compte les diferents circumstàncies que es poden donar i l'impossibilitat de fer gestions importants per aquesta circumstància
-
comentat per
anònim
Com per exemple el passaport o el carnet de conduïr.
-
comentat per
anònim
creo que la tarjeta sanitaria no es necesaria para registrarse
-
comentat per
anònim
Crec que es del tot innecessari demanar el número de la targeta sanitària, amb el DNI i la resta de dades hauri de ser suficient.
-
comentat per
Leonardo
Necesito ayuda ecokomics
-
comentat per
Leonardo
Necesito una ayuda
-
comentat per
anònim
Què passa amb els que hem anat a viure a una altra comunitat autònoma i ja no tenim la tarja sanitària? Molt complex accedir a tot plegat quan necessites fins i tot còpia dels tributs domiciliats. No es posa gens fàcil ni accesible. La interfície no és senzilla ni per persones de més edat ni de fàcil accès a persones amb problemes visuals (pàgines accessibles a altres capacitats).
-
comentat per
anònim
Què passa amb els que hem anat a viure a una altra comunitat autònoma i ja no tenim la tarja sanitària? Molt complex accedir a tot plegat quan necessites fins i tot còpia dels tributs domiciliats. No es posa gens fàcil ni accesible. La interfície no és senzilla ni per persones de més edat ni de fàcil accès a persones amb problemes visuals (pàgines accessibles a altres capacitats).