Actualitzeu la compatibilitat amb Mac per a l'idCAT
La última versió de Mac Os compatible amb l'IdCAT és el Lion. Després d'aquesta versió, existeixen sis posteriors, que fan que sigui impossible tornar enrrere.
Potser ja seria l'hora que l'administració es possi al dia per als usuaris de Mac.
L’idCAT és compatible amb el sistema Mac Os. Pel que fa a la renovació, no es pot fer amb Safari però sí amb altres navegadors.
-
comentat per Lluis Beltran
El procés per donar-se d'alta des del navegador Safari de Mac no és funcional, i es queda aturat, sense avisar que no és compatible.
-
comentat per anònim
En relació amb la petició 278277.
Tinc un MAC OS Mojave versió 1o.14.4
i no puc descarregar de cap de les maneres el certificat.
El passat divendres dia 26 d’abril vaig adreçar-me a les oficines del Consell Comarcal de Garraf, a Vilanova i la Geltrú, i em van preparar la documentació. Quan vaig arribar a casa després de barallar-me durant dues hores amb l’ordinador, navegadors i intents de baixar els certificats vaig trucar-vos.Voldria tres coses:
a) Elevar una queixa/suggeriment perquè no em sembla correcte que a aquestes alçades els usuaris de Mac no poguem accedir amb normalitat a la certificació de l’idcat;
b) Demanar que se simplifiquin els procediments de l'administració oberta per a la ciutadania i que es facin totalment accessibles a través de les oficines d’atenció ciutadana dels ajuntament;
c) Demanar que es resolgui el més aviat possible l’anomalia de les incompatibilitats del Mac. La versió del Mac sobre la que l’idcat és possible està totalment obsoleta i no es de rebut que des de l’AOC no s’hagi resolt.
A hores d’ara no em sembla adequat ni just que existeixi aquesta injustificable bretxa digital.
Ben cordialment,