Donar a coneixer-ho al máxim possible per tots els mitjans
Donar a coneixer l'existeçia d'aquest servei " idCAT Móbil per tots els mitjans possibles . TV , Facebook , Google . Potser ja ho fan , no ho sé , jo desconeixia la seva existencia , i la trobo NECESARIA I FANTÁSTICA

-
comentat per
Meritxell Noguera
caldria més difusió
-
comentat per
Xavi
Crec que s'hauria de donar més difusió de la plataforma a través dels diferents medis de comunicació, Facebook, Insta gram, Twitter etc...
-
comentat per
anònim
Que ea faci coneixer més a la ciutadania.
-
comentat per
anònim
Informeu que només son 3 passos els necessaris i que no cal apersonar-se en cap oficina!
-
comentat per
anònim
Cal dir que s’ha de fer al mobil
-
comentat per
Josep m
Donar aconeixer la existenci,i el que disposi de certificat digital es podria confirmar directament del mateig i reduir el proces.
-
comentat per
JORDI LLÀCER GONZÁLEZ
Còmode i fàcil de utilitzar, senzill per donar-se d'alta
-
comentat per
Eduard
Com han dit altres usuaris. Feu-ne publicitat perquè val la pena i com sempre ens situa un pas per davant de altres administracions.
-
comentat per
anònim
promoure-la amb informació adient. Es pugui fer servir a sanitat i serveis socials
-
comentat per
Americo
Bueno de momento no puedo opinar porque no se como funciona esto y en que le puedo sacar partido...quizas mas adelante pueda opinar
-
comentat per
JA HO SABEN, PESATS, INEFICINETS,
NO VAN TENIR ÀVIES. REALMENT AUTOQUAIFICAR-SE DE NECESARIA I FANTASTICA EN MAIUSCUELS ES D'UN TRIOMFALISME VERGONYANT I IRREESTUOS AMB LES OPINIOS LLIURES DELS CIUTAS,
TANCAR AQUEST "BODRIO" I FER-LO DE NOU AMB LA MAXIMA SENZILLERA I CLAREDAT, ELQUE NO TENEN. NO ACONSELLARE A NIN AQUESTS PASTIS PODRIT. -
comentat per
anònim
para mi resulta comodo y rapido
-
comentat per
anònim
M'ensembla bè el sistema però no tinc pequé fer cap suggeriment
-
comentat per
anònim
Fer més fácil láccés.
-
comentat per
Jordi
cal fer mes difusió de idCAT móbil, només l'he conegut quan m'ha fet falta, no en sabia res i soc una persona, en general, ben informada.
-
comentat per
anònim
Tot está moit be pensat
-
comentat per
anònim
Tot está moit be
-
comentat per
Carme
S'ha de difondre aquesta possiblitat. No es fa servir perquè es desconeix la seva existència o perquè es presuposa que serà molt complicat.
-
comentat per
anònim
Caldria fer una campanya, intensa, de difusió de l'idcat entre els joves de 4ESO, batxillerat i cicles formatius. Sóc docent. cap dels meus alumnes el coneix. Cap el fa servir. I els pares tampoc. Sovint els joves eduquen els pares. Estaria fer una prova als instituts.