Identitat i signagura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Lo mas comodo para todos seria que cada ciudadano tenga a su disposicion en la carpeta ciudadana su certificado digital que emite la FNMT,

Lo mas comodo para todos seria que cada ciudadano tuviera a su disposicion dentro de su carpeta ciudadana su certificado digital de persona fisica que emite la FNMT, el cual vale en TODOS los sitios web.

3 votes

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

5 comments  ·  Signasuite (signar/validar docs)  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. el formulari web permeti elegir entre certificats per identificar-se

tinc dos certificats FNMT al navegador operatius. No puc elegir el meu, amb el meu dni per fer els tràmits.
    Per defecte el programa agafa un,el primer que troba i No em permet elegir a mí com vull identificar-me.
    Hauria de donar opció d'elegir certificat quan fas el tràmit

2 votes

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

1 comment  ·  Signasuite (signar/validar docs)  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  3. 1 vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

0 comments  ·  Signasuite (signar/validar docs)  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  • Don't see your idea?

Identitat i signagura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Categories

Feedback and Knowledge Base