FEU EL FAVOR DE SEURE AL COSTAT DE QUALSEVOL POBRE USUARI QUE HAGI D'UTILITZAR EL VOSTRE SISTEMA PER FER QUALSEVOL TRÀMIT.... QUIN DESASTRE
FEU EL FAVOR DE SEURE AL COSTAT DE QUALSEVOL POBRE USUARI QUE HAGI D'UTILITZAR EL VOSTRE SISTEMA PER FER QUALSEVOL TRÀMIT.... I SEGUIU-LO FINS AL FINAL... FINS A L'ÚLTIM DIA. QUIN DESASTRE. SI US PLAU !! AIXÒ ÉS INHUMÀ. I COM HO FEM PER SABER NI TAN SOLS SI ESTEU TRAMITANT RES? AIXÒ ÉS INHUMÀ.
Benvolgut Sr./Sra,
El contingut de la notificació i quan es practica és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, per a què els ens les practiquin.
Si teniu problemes per accedir a una notificació, el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Salutacions,
Consorci AOC