Obrir l'arxiu des del mòbil en una finestra emergent independent
Seria millor que quan s'obre l'arxiu des del mòbil fos en una finestra emergent independent de la del correu ja que si demanes un codi com que et veus obligat a anar al correu per saber-lo ja que la finestra de la notificació no és independent t’obliga a anar endarrere fins arribar al correu i has de tornar a començar de nou. No sé si m'explico bé.
Benvolgut/da,
La navegació del vostre correu-e no depèn de la nostra plataforma. Caldria que modifiquéssiu la configuració del mateix per tal que els enllaços se us obrissin en una nova finestra emergent.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Romen Rodriguez Mayor
Al rebre la notificació via mail, si estic al dispositiu móbil i es rep la contrasenya al correu electrònic; es perd la informació al tornar enrere de la notificació per tal d'obrir el nou missatge amb la contrasenya de verificació que s'ha d'introduïr. Es a dir; enviaria el missatge de la contrasenya de comprovació mitjançant SMS per tal que no afecti a l'enllaç del correu electrónic
-
comentat per anònim
Si entro amb contrasenya enviada al mòbil, l'aplicació no em deixa veure el pdf de la notificació. Em passa tant si ho miro a través del mòbil com si ho miro al pc.