si accedeixo a enotum amb certificat digital de persona juridica , perque hem surten multes de transit de persona fisica ??
perque quan accedeixo a enotum amb certificat digital de persona jurídica, hem surten notificacions de multes de transit de persona física? si accedeixo com societat nomes han d'haver notificacions d'aquesta societat , no de persona física encara que sigui l'administrador. si l'administrador es persona física hauria d'accedir amb el seu certificat digital de persona física. esta tot barrejat, on esta la proteccio de dades?

Benvolgut/Benvoguda,
Gràcies per la vostra aportació. El funcionament està dissenyat per a facilitar l’accés a les notificacions.
El certificat digital de persona jurídica identifica tant a la persona física titular del mateix, com a la persona jurídica que representa, per la qual cosa, amb l’accés amb ell, permetem l’accés a les notificacions de la persona física i de la persona jurídica.
De totes maneres, per tal d’estructurar les notificacions, en accedir, es demana si es vol accedir a les notificacions com a persona física o com a persona jurídica, per tenir clar, en tot moment, què s’està visualitzant.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per
anònim
Segons vostès ens indiquen, en l'aplicació es poden observar dues pestanyes que separen les notificacions dirigides a la persona física dirigides a l'entitat jurídica de la que la persona física es representant. El problema es que hi han notificacions que surten identificades a les dues pestanyes. No se si es per que l'Organisme Oficial envia la Notificació duplicada al NIF de la persona física i al NIF de l'entitat Jurídica o degut a que l'aplicació e-NOTUM hi interpreta així.
Moltes gràcies per la seva atenció
-
comentat per
anònim
Quan procedim a l'accès a l'aplicació mitjançant un certificat d'entitat jurídica, per exemple, núm. de CIF A080xxxxx, només haurien de poder-se visualitzar les Notificacions dirigides a l'entitat jurídica no les dirigides al representant de l'entitat jurídica. A les Notificacions dirigides al NIF del representant de l'entitat solament hauria de poder accedir la persona física amb el seu certificat electrònic persona vinculat al seu NIF (exemple núm. de NIF 36.000.000X).
-
comentat per
jose luis
Hola, al acceder no veo que estoy en las notificaciones de mi empresa o son para como persona jurídica.
Saludos -
comentat per
anònim
A mi em passa al revés!! Busco una notificació personal amb el meu DNI i em surten les de l'empresa de la qual sóc administrador. He provat amb 3 navegadors diferents i amb tots em passa el mateix.