Que es puguin respondre les notificacions
La posibilitat de rebre comunicacions electrónicament es excelent. El problema es que un cop rebuda, no tens manera de respondre per la mateixa vía a la administracio, essent la comunicacio electrónica nomes uní-direcciónal.
En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.
-
comentat per Carme
Fantàstic poder entrar sense haver de recordar més contrasenyes. Només amb DNI i correu electrònic t'envien un codi amb una caducitat de 30 minuts. Llàstima que no es pugui respondre en la mateixa comunicació si es detecta un error. No entenc que no es fomenti la rapidesa i senzillesa del tràmit per internet. Com sempre, els catalans amb una sabata i una espardenya...
-
comentat per Jordi
No doneu opció a rebatre la notificació. En el meu cas és una hipòtesis que a la realitat no es durà a terme i posarà en risc als vianants. Un bus para a la marquesina per l'entrada del bus no per la part posterior. però aquest sistema fa que tothom hagi comunicat i notificat i haver complert l'expedient però no soluciona el problema.
-
comentat per Gemma
Poder respondre les notificacions o com a mínim veure-les en cascada per no perdre el fil
-
comentat per Jaume Español
Totalment d'acord es molt dificil respondre a les solicituts de documentacio adicional per exemple.
-
comentat per Jaume Español
Quan es rep una comunicació de demana aportar mes documentació es impossible trobar on s'ha d'adjuntar aquesta documentacio adicional. En el meu cas ho he fet a traves de una comunicació asociada a la solicitud inicial pero el procés es extremadamente complex i no dona cap seguretat de que la documentació s'hagi rebut correctament.
-
comentat per Daniel Segura Massip
Afegir la manera de posar-se en contacte amb les persones o administracions en les que es dóna la possibilitat de reclamar una resolució.
-
comentat per Marti Magrane
Les notificacions entigues o comflictives vinguin marcades amb una etiqueta, admeten resposta. Per agilitzar la solucio
-
comentat per Carol
Els documents no es poden descarregar per Google Chrome ni per Microsoft Edge. Ha de ser Firefox.
Per altra banda, quan el descarregues si tens qualsevol dubte ningú te'l resol, perquè no hi ha un telèfon on indicar les incidències. Tot ha de ser mitjançant "pantallazo" o redactant el problema.
Vaig aconseguir omplir el document, pagar les taxes i enviar-ho.
Em van enviar un document que no és de la meva empresa, no té res a veure i trucant per telèfon ningú s'encarregava.
Vaig haver d'anar personalment i encara estic esperant resposta. Ni m'han donat el llistat que demanava ni m'abonen les taxes corresponents. Una vergonya!!!. -
comentat per Badiella Fernández, Roc
És una comunicació unilateral en la que no pots respondre i a través de la qual sempre arriben males notícies: pagaments, embargaments, multes… un calfred quan rebs una notificació.
El millor no rebre’n. I a més és absolutament poc usable. Està pensat per la comoditat de l’administració de notificar, no per la comoditat del ciutadà per interactuar amb l’administarció. Només per penjar aquest comentari ja cal ser enginyer de telecomunicacions
-
comentat per Francisco Alguacil
Deberían adjuntar enlace a la solicitud de documentación para ir a la página web donde se ha de hacer, y como tienen la referencia no deberían volver a pedir que se rellenen los datos otra vez.
-
comentat per Antonio Bravo
Estaría bé que el receptor pugues demanar aclaracións sobre les dubtes que sobre el procediment o la notificació tingués.
-
comentat per Lluc Pedro
He rebut una notificació amb requeriment de documentació adicional, però no facilita un enllaç, una adreça de correu, ni tant sol un lloc d'ajuda per remetre la documentació ni els documents que s'han de signar. Aquesta web no està pensada per ajudar al contribuent, només per facilitar als organismes la seva tasca, no pas pels ciutadans.
-
comentat per Anònim
Quan rebs una notificació i no estas d'acord o vulguis aportar algun document o més detalls, que puguis respondre directament al correu de qui t'ho ha enviat. Si no està ben interpretada la sol.licitud es fa tot tan complicat que desisteixes i així es fa impossible millorar.
-
comentat per anònim
Faltaria que l'entitat emissora disposi d'una cassella on posar el link per respondre requeriment.
-
comentat per JOAN ROS CARDONA
Posibilitat de resoldrer notificacions des de el ciutadà, ciutadana cap a l'administració en el mateix portal.
-
comentat per Bonaventura Bolibar
Quan rebs una notificació i no estas d'acord, que també ho puguis fer inmediatament per e-Notum i no t'emplacin a utilitzar els mecanismes burocràtics de sempre. Les modernitats han d'anar al servei de la ciutadania i no per la comoditat de l'administració. Per una sol.licitud per tallar un arbre del jardi la burocràcia que cal fer i a sobre et cobren quan és impossible aportar tota la documentació que et demanen per un arbre. L'administració s'està tornant paranoica? Això no és donar servei.
-
comentat per anònim
Vull contestar una notificació rebuda aportant la informació que em demanen i no veig pe on ho puc fer de forma telemàtica
-
comentat per Javier
Digueu com respondre quan demaneu documentació
-
comentat per anònim
escribo en español, hace tiempo recibi una notificacion REC/81322/2020 me pedis que envie informacion, ¿donde la envio? donde esta el enlace, acabo de recibir que se archiva mi reclamacion,,, se puede saber que narices de docuemntacion necesitais y donde poder enviar....otra cosa mas se puede saber que nerices hace una pagina catalana con cosas en ingles
-
comentat per anònim
Hi hauria d'haver un apartat que de manera senzilla es poguessin consultar les instàncies que generem!!!