Saltar al contingut

Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals que l'AOC presta a les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

Abel Ibañez Bailen

My feedback

2 resultats trobats

  1. 332 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Abel Ibañez Bailen  · 

    Apart de poder respondre els tramits, crec es necesari i sobretot ètic que si un te un limit de 15 dies per respondre, l´ajuntament hauría de posar exemple i tenir la obligació de respondre ttambé amb el mateix termini. Clar aixó cuan responen que no sempre ho fan.

    Abel Ibañez Bailen donat suport a aquesta idea  · 
  2. 30 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    El desenvolupament de xats conversacionals és un element que ja estem utilitzant en diferents serveis. Començant pel de suport i idcat, ho anirem ampliant a diferents àmbits.

    Concretament, i a nivell de seu-e i tramitació, iniciarem els treballs en l'entorn de l'empadronament com a prova pilot que, en funció dels resultats anirem ampliant a més serveis de la seu-e.

    Abel Ibañez Bailen donat suport a aquesta idea  · 

Feedback i Base de Coneixement