Avís proveïdor rebuig factura electrònica
Bon dia,
El dubte que tinc es el següent:
En el cas que es rebutgi una factura electrònica el proveïdor rep algun avís de que ha estat rebutjada.?
Estaria bé que el proveïdor tingui coneixement.
Gràcies.
-
comentat per Maria Begonya Fernández Santos
Laura, en principi, el proveïdor rep un correu electrònic conforme la seva factura ha estat rebutjada. També té la possibilitat de "consultar l'estat" de la factura en l'apartat corresponent de efact: consulteu l'estat. Això sí, dir-te que moltes vegades l'estat no s'actualitza. Per estar segura que l'estat de la factura s'ha actualitzat jo el consulto dies després d'haver rebutjat la factura i, si no s'ha actualitzat, obro una incidència amb el gestor del meu programa comptable (ells ho sol·lucionen) i així estic segura que el proveïdor ho pot consultar sempre que vulgui.
-
comentat per Ester
Hi estic d'acord, igual que rebem correu quan arriben factures a la plataforma, caldria generar un mail quan les rebutgem perquè hi ha casos en què l'emissor no consulta els estats,
Gràcies!