Laboratori AOC. Ajudan's a millorar els nous Serveis!
Espai on us obrim les portes a les noves iniciatives que l'AOC està incubant. Us demanem la vostra col·laboració i que compartiu el vostre coneixement proposant idees, votant propostes o fent comentaris sobre els següents prototips:
- eNOTUM, més usable, amb visió interadministrativa i navegació integrada amb el nostre servei de Seu-e. També disposeu d'un altre prototip pel perfil representant.
- El Meu Espai, la carpeta ciutadana interadministrativa va incorporant noves funcionalitats dia a dia. En aquesta versió de prototip cal completar el recomanador d'ajuts per veure les diferents seccions plenes.
- REPRESENTA, registre d'apoderaments totalment redissenyat i que resol molts dels problemes de comprensió i usabilitat de l'actual servei.
- idCAT, prototip on s'integra l'idCAT Mòbil i l'idCAT Certificat amb orientació al suport als aspectes de la tramitació digital.
- EACAT (nova actualització de prototip aviat)
5 resultats trobats
-
Ampliar l'horari dels servei de suport telefònic per a resoldre dubtes i ajudar en la tramitació digital
En aquests moments, una de les coses que valora més la ciutadania és el suport telefònic i l'atenció humana i personalitzada
A més, amb el confinament, ara hi ha ciutadans que han de tramitar electrònicament però no ho han fet mai
Per altra banda, el nombre de consultes i la tramitació ordinària de l'administració ha baixat9 vots -
Incorporar al tràmit de queixa, suggeriment o incidència la possibilitat d'incorporar les dades del canal de resposta
Al tràmit de queixa, suggeriment o incidència, crec interessant que hi hagi la possibilitat d'incorporar les dades del canal de resposta. Nosaltres ens agradaria utilitzar aquest tràmit per canal telefònic i presencial i entenc que necessitem la possibilitat de poder tenir també diferents canals de resposta.
4 votsBenvolguts;
Primerament moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.
En la versió millorada de la solució de tramitació disponible a Laboratori AOC, ja s’inclou pel tràmit de Queixes i suggeriment, la possibilitat de recollir el sistema en que el ciutadà vol rebre les comunicacions/notificacions (sempre que no s’usi Valid) en la línia de la seva proposta.
Esperem anar ajustant aquesta nova millora i que en les versions a producció estigui plenament activa.
Atentament;
Consorci AOC -
Al Catàleg de Tràmits manca un enllaç destacat a MyGov
Al Catàleg de Tràmits manca un enllaç destacat a MyGov
3 votsBenvolguts;
Primerament moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.
Després d’una primera versió de la solució de tramitació (disponible des de l’entorn de proves del Laboratori AOC), en versions millorades la solució s’inclouen millores molt substancials al catàleg de tràmits que resolen l’accés a la carpeta ciutadana.
Esperem anar ajustant aquesta nova millora i que en les versions a producció estigui plenament activa.
Atentament;
Consorci AOC -
Que todas las notificaciones y/o comunicaciones lleguen centralizadamente en el Dehú, como único buzón para administraciones y organismos.
Que todas las notificaciones y/o comunicaciones lleguen de manera centralizada en el Dehú, como único buzón para todas las administraciones y organismos.
1 votApreciado/a
La plataforma e-NOTUM se ha integrado con DEHÚ. Esta integración implica que todas las notificaciones y comunicaciones generadas vía e-NOTUM (excepto las de la Generalidad de Cataluña y su sector público) podrán ser consultadas por parte de la ciudadanía y las empresas a través de comparecencia vía sede (accediendo al portal de ciudadanía e-NOTUM) o bien, a través de comparecencia en la plataforma DEHÚ.
Esta integración está prevista que sea operativa el próximo 16 de diciembre.
Para más información: Las notificaciones de e-NOTUM del mundo local se integran con la DEHÚ
Atentamente,
Consorci AOC
-
Informar amb més detall i més clarament de l'estat de les notificacions
Quan una notificació es mostra com a "vençuda" o "rebutjada per DEHU", potser podrien tenir un link amb una explicació clara i entenadora del que representa aquest estat perquè qui ho llegeixi ho pugui entendre bé
1 votAmb el nou portal ciutadà els estats s'han "Traduït" a llenguatge més entenedor pels ciutadans i a més hi ha més aclariments en el propi portal.
Gracies pel vostre suggeriment.
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?