Ampliar l'horari dels servei de suport telefònic per a resoldre dubtes i ajudar en la tramitació digital
En aquests moments, una de les coses que valora més la ciutadania és el suport telefònic i l'atenció humana i personalitzada
A més, amb el confinament, ara hi ha ciutadans que han de tramitar electrònicament però no ho han fet mai
Per altra banda, el nombre de consultes i la tramitació ordinària de l'administració ha baixat
-
comentat per Sílvia
Ampliar el suport i ampliar l'alternativa presencial davant dels problemes de connexió.
-
comentat per JOANA
tenir a disposició del ciutadà un advocat que t'ajudi per fer un recurs
-
comentat per Lídia
A l'Ajuntament de Palafrugell hem habilitat 2 linees de telèfon per ajudar a la ciutadania en l'obtenció de l'idcat mòbil i acompnayar-los en la presentació telemàtica de sol·licituds. Una de les linees de telèfon està activa de 8 a 20 hores de dilluns a divendres.
-
comentat per carme
Una mesura molt útil i necessària, sobretot per a la gent que viu en zones amb poca cobertura d'internet o no està prou familiartizada amb les eines digitals.
En el segon cas, seria una bona oportunitat per apropar l'administració digital a la ciutadania. Quan la gent vegi que no és pas tan dificil obtenir l'idCat mòbil, escannejar un document amb el mòbil i adjuntar-lo a una sol·licitud, etc. la tramitació electrònica deixarà de ser una quimera. Tothom escriurà #jotramitoperinternet -
comentat per anònim
Ajuntament de Sitges amplia l'horari de dilluns a divendres, de 8 a 20h.
https://seu.sitges.cat/ -
comentat per anònim
Ajuntament de Palau de Plegamans amplia l'horari de dilluns a divendres, de 8 a 20h.
https://twitter.com/palauplegamans/status/1243234236297105408?s=12