Incorporar al tràmit de queixa, suggeriment o incidència la possibilitat d'incorporar les dades del canal de resposta
Al tràmit de queixa, suggeriment o incidència, crec interessant que hi hagi la possibilitat d'incorporar les dades del canal de resposta. Nosaltres ens agradaria utilitzar aquest tràmit per canal telefònic i presencial i entenc que necessitem la possibilitat de poder tenir també diferents canals de resposta.
Benvolguts;
Primerament moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.
En la versió millorada de la solució de tramitació disponible a Laboratori AOC, ja s’inclou pel tràmit de Queixes i suggeriment, la possibilitat de recollir el sistema en que el ciutadà vol rebre les comunicacions/notificacions (sempre que no s’usi Valid) en la línia de la seva proposta.
Esperem anar ajustant aquesta nova millora i que en les versions a producció estigui plenament activa.
Atentament;
Consorci AOC
-
comentat per AdminCap de Servei (Cap de Servei, Consorci AOC)
Bon dia Jaume;
Interessant reflexió, molt en la linia de l'ús intensiu que esteu fent amb l'e-TRAM.El tràmit de queixa i suggeriment hem volgut que sigui molt ràpid i usable.
En aquest sentit veiem factible augmentar els camps a incorporar per part de la ciutadania en la línia que esmentes (en el cas d' identificació sense ús de vàlid).
Treballem doncs en un canvi al prototip en aquesta linia i informem mitjançant aquesta via de quan estarà disponible per a que pugueu testejar.
Att.
Consorci AOC