Enviar les comunicacions del tràmit al representant
- Que es permeti optar per la notificació eletrònica (obligada a professionals del dret).
- Que en les notificacions es prioritzi al representant legal davant l'interessat.
-
comentat per Eduardo
Com empresa que ofereix un servei a altres empresas, actuo en la seva representació per fer trámits, i quan he de realitzar un en nom seu, indico en el formulari, com legítim sol·licitant, a l'empresa que represento, amb el seu NIF, i la meva empresa com representant, amb el NIF de la meva empresa, accedint amb el meu certificat digital d'empresa que tinc.
He comprovat que no tinc accés als tràmits realitzats perquè, semble ser, estan associats al NIF de l'empresa representada, i no al NIF de la meva empresa.
El meu suggeriment és que els tràmits s'associïn al NIF de qui realitzi el tràmit, i no al NIF de la persona o empresa representada.
-
comentat per anònim
Quan un actua com a representant del sol·licitant en una instància genèrica, no pot rebre les informacions de l'estat del tràmit. Només les reb el client, I si aquest no vol rebre-ho, ens veiem obligats a posar l'email del representant en l'apartat del email del sol·licitant perquè només apareix el d'aquest.