Millorar la consulta de l'estat dels tràmits realitzats
Se debe mejorar mucho la consulta de la instancias realizadas, tanto las hechas a título particular como las realizadas como representante de una entidad.
Es necesario que aparezca un listado de las hechas, con su estado, incluidas las resueltas y rechazadas. Se debe poder ver el documento presentado, sus anexos y el detalle de los trámites realizados, indicando fechas, responsables del trámite y acción realizada en ese trámite, con los documentos implicados y los textos aportados para realizar ese trámite, como razones para su denegación, aceptación y acciones tomadas.

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. Des de l'entorn de "El meu Espai" ja és possible que els ens mostrin la visualització de les seves actuacions i expedients. Cal una integració (Hub de carpetes) però ja es troba a producció, de manera que si l'ens treballa en aquesta línia esdevindrà possible aquesta millora.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
Joan Lacruz Gil
Crec que se us pot donar un excel·lent però, tot i això, caldria millorar la interacció entre l'administració i la ciutadania fent que es pogués fer rèplica o seguir el procés tot contestant els missatges rebuts...
Per altra banda, caldria que l'administració pública no fes servir programari privatiu i oferís el programari lliure en tot moment. Utilitzo programari lliure i, de vegades, costa interactuar perquè utilitzeu formats de programari privatiu, generalment de Microsoft Windows.
Finalment dir-vos que podríeu millorar la visibilitat atès que els colors grisos i la grandària de la lletra utilitzada, de vegades, fa que el visionat sigui feixuc, sobretot, per les persones que tenim dificultat de visió.
Però en general, estic molt satisfet. El servei el considero excel·lent en comparació amb altres administracions públiques. -
comentat per
Laura Fontbernat
Que no fos necessari cada any omplir l'instància, que es pogués recuperar d'un any per l'altre.
-
comentat per
anònim
Poder fer un seguiment del teu tràmit i que t'enviessin en el teu correu, l'estat del teu tràmit ( si s'ha resolt o per quin punt està, )
-
comentat per
Mari Carmen Zurita
Una vez mandas los papeles de la ayuda del covid o del ibi.. Se manda a su destino y ya no hay manera de saber si esta en proceso aceptada o denegada.. Sería una opción poner para poder mirar como van las ayudas y si se necesita algún papel más..
Gracias -
comentat per
Josep Manel Ramírez
No es veu clara l'opció de "Veure en PDF" fins que no acaba la sessió i si tornes a entrar ja no pots consultar el tràmit que acabes de fer, o imprimir-te una còpia. Seria interessant guardar un històric de les teves sol·licituds i així poder accedir a elles quan vulguis.
-
comentat per
anònim
data prevista de retirada
-
comentat per
anònim
Quan es fa la instancia, no m'ha deixat guardar-la.
Un cop feta, hauria de demanar tot seguit si volem guardarla o imprimir-la.
No trobo la que he fet. :( -
comentat per
Gemma Beltran
Sería muy interesante saber cuando haces la solicitud el plazo aproximado en la que dispondremos de los documentos. Gracias
-
comentat per
Marcal Dasquens
Costa molt trobar el contingut i un cop realitzes un tràmit no hi ha cap tipus de seguiment ni informació de com va la seva revisió. Per tant no saps si s'han oblidat o està correctament presentat tot i tenir un justificant. La tramitació de llicències d'obres és molt lenta. Seria interessant pronunciar-se en un àmbit supranacional ( tot Catalunya) sobre la definició dels tipus de llicència d'obra. No entenc que una piscina a Castelldefels es consideri Obra Major i que al seu Ajuntament diguin que la seva tramitació pugui trigar de 4 a 6 mesos ( la llei estableix 2 mesos màxim) i el més irregular és que es cobrin les taxes i l'impost abans de saber si es pot o no realitzar l'obra.
-
comentat per
Ana
Seria interessant poder fer un seguiment del tràmit online per saber en quin punt està i tenir informació al respecte. Conèixer els passos que es van fent i poder formular allà, observacions o al·legacions que es considerin oportunes.
-
comentat per
Cristina
Crec que les sol·licituds es podrien renovar en comptes d’haver d’emplenar cada cop de nou totes les dades, amb una simple confirmació es podria fer, i si existeix algun canvi sols dir que hi ha un canvi i donar la confirmació de la renovació de qualsevol sol·licitud, beca, ajut etc., seria més fàcil i més ràpid tot.
-
comentat per
anònim
Veure els tramits iniciats per fer un seguiment
-
comentat per
Jose Luis Soto Teruel
se tendrían que poder ver los expedientes realizados en todas las administraciones publicas. por ejemplo la de los ayuntamientos
-
comentat per
anònim
Seria molt interessant que el sistema guardés un registre del tràmits gestionats i et preguntés si vols tornar a presentar un mateix tràmit canviant només les opcions bàsiques, com el dia, l'hora...
-
comentat per
anònim
Crec que seria interessant poder accedir a l'històric dels tràmits que una persona ha realitzat i poder baixar-se el pdf generats si escau.
-
comentat per
[Deleted User]
Estaria bé que quan fasuna instancia, o qualsevol tràmit i canvia el semàfor a verd s´hi posi una anotació de les accions realitzades. Ja que si no hi ha un document adjunt no hi posa res ni saps quin resultat té.
Gràcies -
comentat per
anònim
Poder descarregar i guardar la instància com a un document, ja que un cop s'envia ja no pots tornar a revisar-la ni mirar què s'ha sol·licitat