Allargar el temps de la sessió en els tràmits o eliminar el límit de temps
COMO GESTORIA, NO SOLO PUEDES ESTAR RELLENANDO LA INSTANCIA Y YA, CUANDO VAS A PRESENTARLA YA NO PUEDES PORQUE DURA DEMASIADO LA SESIÓN.

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. Actualment, en la nova versió d'e-TRAM s'ha eliminat aquest problema i ja no hi ha límit de temps per a fer una sol·licitud. Fins i tot, si es deixa la sol.licitud a mitges i es tanca el navegador, es pot continuar més tard la instància, sempre i quan es faci des del mateix ordinador.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
anònim
Augmentar el temps de caducitat de la conexió
-
comentat per
anònim
La sessió caduca massa ràpid i un cop ho has enllestit tot, et diu que la sessió ha caducat. Mínim haurien de deixar 30 o 60 minuts. Gràcies
-
comentat per
anònim
Les sessions son molt curtes, no dona temps a penjar la documentació I a més no permet entrar dues vegades, és necessita un nou tokken o que passin 24h, o bé reiniciar l'equip abans no es pugui obrir una nova sessió.
-
comentat per
anònim
saludos manel
-
comentat per
anònim
saludos
-
comentat per
anònim
lentas las respuestas
-
comentat per
anònim
Ampliar el tiempo del trámite. Cargando fotos se ha agotado el tiempo y he tenido que volver a empezar
-
comentat per
anònim
Altres llocs, mostren un missatge abans de que expiri la sessió i et permet renovar el temps d'expiració sense que hagis de sortir de la pàgina.
-
comentat per
J. Ortiz
Augmentar el temps de la sessió. He pogut fer una instància, i en fer la segona instància he hagut d'obrir un altre navegador.
-
comentat per
anònim
Que et deixi més temps!! Se m'ha caducat varies vegades la sessió.
-
comentat per
anònim
Que et deixi més temps!! Se m'ha caducat varies vegades la sessió.
-
comentat per
Esther
La duració de la sessió és curta i a vegades cal repetir tota l'entrada de dades. La sessió hauria de poder ser més llarga
-
comentat per
Núria
He hagut de repetir tot perquè s'ha esgotat el temps de gestió, i sóc espavilada, no massa lenta.
-
comentat per
anònim
El temps de la sessió és massa curt i crec a seria convenient augmentar el temps de connexió
-
comentat per
Rosabel
Doncs, no es cert que la sessió no caduqui, ahir 17/08/20 vaig intentar presentar una instancia genérica i quan la vaig finalitzar, no la vaig poder entregar.
Tampoc sé com identificar-me amb l'Idcat, clico en : fes-ho amb l'idcat, però m'indica com aconseguir-lo, i jo ja en disposso d'ell, així que entre que no puc accedir per manca d'identificació, i que la sessió em va caducar....doncs no he pogut enviar l'instancia.
Us envío l'instancia perque veieu que la vaig ben redactar, però haig de modificar-la, aquesta no em serveix ara mateix, haig de canviar unes dades. -
comentat per
Josep mas tuset
Quan vas a fer el tràmit et diu que ja has esgotat el temps, tot i que ha sigut molt curt. Desprès, per si fos poca la cosa, no et deixa, diu que ja tens un “token” total que no hi ha manera. Avui després de fer més de deu intents ho he tingut que fer a les 22,30h i si, al final he pogut.
-
comentat per
anònim
Res intuitiva. Molt complicada. No es troben les coses. Dona errors técnics. Quan ja teníem la sol.licitud feta ens diu que ens hem passat de temps i torna a començar. Molt mala experiència. Més de 2 hores per fer una simple instància genèrica....
I estem molt habituats a treballar en entorns digitals. No volem ni pensar els que no hi estiguin. -
comentat per
Francesc Triola
Des del moment que puc accedir a omplir una nova instància, hi ha molt poc temps per poder-la omplir.
Quan han passat 4 - 5 minuts i no he acabat el procés (escriure el redactat, adjuntar arxius, etc...), al moment d'enviar-la dóna error i cal tornar a començar tota la instància de nou i més depressa... -
comentat per
silvia
amplieu el temps de sessió per als tràmits on-line.. a vegades necessites adjuntar molts documents i necessites més temps!
amplieu la memòria de càrrega de documents, si pesen molt es penja.. a vegades per a que tinguin una bona legibilitat han de ser grans, o potser es que has d' afegir molts documents.. es que, sinò dona error i has de tornar a començar!
-
comentat per
anònim
Més temps per acomplertar els tramits virtuals o rellotge virtual que informi al usuari del temps restant, donant l'opció de afegir més temps.