Tràmits més intuitius i adaptats a tots els públics
Soc pensionista,relativament jove i cuan em toca buscar o fer gestions només faig que pensar amb tots aquets jubilats q’han de batallar amb la tecnologia,crec q’hauriau de posar-ho mes senzill si realment voleu ajudar.
Paraules concretes,en resum una carpeta fàcil i senzilla,on pogué trobar billet de transport gratuït per gent gran,fer esport , no està sol,com gestionar el famós bono-social de la llum i l’aigua...etc.
Es Imposible que persones com la meva mare amb 82 anys puguin entrar en aquet portal i en 2 minuts trobar el que buscan.
Necessiten una eina clara i fàcil .
Gràcies

Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. En la nova versió e-TRAM s'ha actualitzat segons normativa vigent.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per
anònim
Potser aniria bé que estigués més visible a primera vista a la plana web.
-
comentat per
anònim
Que el tramits mes frequents, apareixin al menu de tramits
-
comentat per
Xavier
Posar personal als ajuntaments destinat a ajudar i/o assesorar a la gent gran o persones que tenen dificultats per desconeixament en informática o falta d'equip informátic.
-
comentat per
Montserrat Parera Marti
que no sigui tan rebuscat per persones grands
-
comentat per
Mateu Sobregrau
Torneu a fer una plataforma nova, que sigui útil i intel·ligible al ciutadà, i abandoneu la mania de fer plataformes fetes al desig i plaer mental dels programadors.
-
comentat per
Pere
Falta informació dels passos a seguir, que quedi clar a quin pas estic i quants en falten per acabar el procés.
Al final ha sortit un error i no sé si el procés ha acabat bé o no. L'error diu: "No s'ha pogut enviar a Gateway"
En fi, aquesta aplicació web ha de millorar molt. -
comentat per
Juan Antonio Sáez Mesalles
El PDF rebut hauria d'incloure els documents que el sol·licitant ha adjuntat, per tenir-ho tot junt, i per poder acreditar haver-los presentat en cas de dubte o problema posterior.
-
comentat per
anònim
Ahora se tramita casi todo de forma digital y se requiere de contraseñas diversas. Llegar saber cúal y para que no está claro para muchas personas, No es fácil llegar a coger el sistema de código, seguir una trazabilidad para personas poco dadas a la informática y tecnología. Creo que tener este proceso como principal es importante y accesible "para niños"
-
comentat per
anònim
faltan opciones en el menu.
-
comentat per
anònim
Per poder ser clar per a persones que fan tràmits esporadicament el que surti tota la instància de cop, atabala.
Prposaria de dividir finestres per apartats, com en el sistema de compra per internet i permetre retornar per correguir. -
comentat per
anònim
Em deixo alguna cosa al tinter!
Com les anades i venides per buscar papers , tot molt farragos!
Son els mes vulnerables i els hi posem molt complicat.
Moltes d’aquestes persones no ho pasen bé perquè no saben ni com gestionar les ajudes. -
comentat per
joan
1-El text que s'ha escrit separat en paràgrafs i apartats apareix tot "amuntegat". No és llegible, no d'una forma "intel·ligent" pel destinatari. S'hauria de corregir.
2-Quan d'adjunten fitxers (imatges o documents) no es veu ni en la instància ni en allò que s'envia. S'hauria de corregir.
3-Hauria de ser possible editar les dades personals. -
comentat per
anònim
Crear uns espais per poder redactar els escrits, tant la part expositiva com el sil-licito, que permetin una millor presentació, en que existeixen espais, separacions d'apartats, així com poder fer servir instruccions de l'escriptori, per poder marcar, resaltar o canviar formats.